amme indlæg og amme bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

Kay

Smil skriver:

Change har nogle rigtig fine amme bh'er :-)

har de amme bh'er???? de havde de ikke da jeg ventede elna for 2 år siden?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Kay skriver:

Ja med Elna fik jeg en masse amme indlæg af en veninde, og købte amme bh'er i hogm

Men de amme bh'er blev jeg bare aldrig rigtig gode venner med, syntes bestemt ikke de sad godt!

Jeg vil så gerne havde en ordentlig ammebh denne gang! 

Nogle gode råd? Normalt køber jeg bh'er i Chance fordi jeg er blevet opereret under armene og de er gode til at finde dem der sidder ordentligt og ikke genere mine ar

Hvor køber man en god amme bh? 

Og hvor køber i amme indlæg? De skal bare ikke koste en formue

Jeg købte mine amme bh'er i chance... og de sidder rigtigt godt.

Anmeld

1. september 2014

Kay

Ravnholt skriver:

Jeg købte mine amme bh'er i chance... og de sidder rigtigt godt.

Da jeg var i chance for lidt over 2 år siden havde de ikke amme bh'er med kan da se dem på hjemmesiden nu så jeg må ned og prøve

Anmeld

1. september 2014

Clisolka

Moaren skriver:

Jeg har været glad for ammebh fra Carriewell. Har købt dem på nettet. De er bløde og uden bøjle. Bryder mig generelt ikke om bh'er uden bøjle eller indlæg, men de har var gode mens jeg ammede. Har også nogle fra Triump og de er også rigtig gode �� Mht. indlæg, så syntes jeg Pigeon eller Avent var de bedste, men de er nok i den dyre ende. En billig og ok udgave er apotekets egen 

Carriewell kan jeg også tilslutte mig, nøj de var gode! 

Dem har jeg brugt begge gange.. De er så gode, så jeg sagtens kan bruge dem indimellem endnu 

Anmeld

1. september 2014

Sitrani

Kay skriver:

altså har også foet nogle i uld... men tænker at der skal papir inderst?? ellers bliver de vel ret ulækre?? 

Altså jeg brugte mine med uld inderst... Hvis man har to par, så skyller man dem bare i lunkent vand, måske med en smule sulfo på, hver aften og lader dem tørre, og så bruger man det andet par og gentager så proceduren... 

Anmeld

1. september 2014

Kay

Sitrani skriver:

Altså jeg brugte mine med uld inderst... Hvis man har to par, så skyller man dem bare i lunkent vand, måske med en smule sulfo på, hver aften og lader dem tørre, og så bruger man det andet par og gentager så proceduren... 

Ok og hvad gør det godt for? Havde nemlig ikke hørt om dem før

Anmeld

1. september 2014

Sitrani

Kay skriver:

Ok og hvad gør det godt for? Havde nemlig ikke hørt om dem før

Ok jamen fik at vide at det nedsatte risikoen for brystbetændelse ☺ da brysterne bliver holdt varme... og uld er meget mere naturligt end de der papirs-nogen.. og man spare penge på lang sigt ☺

Anmeld

1. september 2014

Christine

Kay skriver:

hvor køber man dem henne?

Den her ønsker jeg mig:

http://www.frandeli.dk/shop/gaia-oekologisk-amme-12313p.html

Men jeg ved ikke hvor hverken den eller Carriwells kan købes hvis det ikke skal være online. Carriwell burde være nemt at finde online dog.

Jeg har også haft en fra Change, men den var desværre for stor efter mælken var løbet til og så gnavede bøjlerne mig i armhulerne, av av..

Anmeld

1. september 2014

Kay

Christine skriver:

Den her ønsker jeg mig:

http://www.frandeli.dk/shop/gaia-oekologisk-amme-12313p.html

Men jeg ved ikke hvor hverken den eller Carriwells kan købes hvis det ikke skal være online. Carriwell burde være nemt at finde online dog.

Jeg har også haft en fra Change, men den var desværre for stor efter mælken var løbet til og så gnavede bøjlerne mig i armhulerne, av av..

ja det går slet ikke med noget der kommer tæt på mine armhuler... har måtte kassere en del bh'er på den bekostning 

Anmeld

2. september 2014

Annemette07

Kay skriver:

Ja med Elna fik jeg en masse amme indlæg af en veninde, og købte amme bh'er i hogm

Men de amme bh'er blev jeg bare aldrig rigtig gode venner med, syntes bestemt ikke de sad godt!

Jeg vil så gerne havde en ordentlig ammebh denne gang! 

Nogle gode råd? Normalt køber jeg bh'er i Chance fordi jeg er blevet opereret under armene og de er gode til at finde dem der sidder ordentligt og ikke genere mine ar

Hvor køber man en god amme bh? 

Og hvor køber i amme indlæg? De skal bare ikke koste en formue

Jeg købte en i chance for at få den rigtig størrelse, men må erkende jeg synes dem fra Bilka støttede mine bryster bedre og sad bedre til en den fra chance. Så jeg vil anbefale bilkas :-) havde ellers troet det ville være bedre med den fra chance, men åbenbart ikke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.