amme indlæg og amme bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.785 visninger
30 svar
7 synes godt om
1. september 2014

Kay

Ja med Elna fik jeg en masse amme indlæg af en veninde, og købte amme bh'er i hogm

Men de amme bh'er blev jeg bare aldrig rigtig gode venner med, syntes bestemt ikke de sad godt!

Jeg vil så gerne havde en ordentlig ammebh denne gang! 

Nogle gode råd? Normalt køber jeg bh'er i Chance fordi jeg er blevet opereret under armene og de er gode til at finde dem der sidder ordentligt og ikke genere mine ar

Hvor køber man en god amme bh? 

Og hvor køber i amme indlæg? De skal bare ikke koste en formue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

os2

Købte mine ved ønskebørn

Anmeld

1. september 2014

Kay

os2 skriver:

Købte mine ved ønskebørn

Er det muligt at prøve dem der og kan de vejlede?

Anmeld

1. september 2014

moaren

Jeg har været glad for ammebh fra Carriewell. Har købt dem på nettet. De er bløde og uden bøjle. Bryder mig generelt ikke om bh'er uden bøjle eller indlæg, men de har var gode mens jeg ammede. Har også nogle fra Triump og de er også rigtig gode �� Mht. indlæg, så syntes jeg Pigeon eller Avent var de bedste, men de er nok i den dyre ende. En billig og ok udgave er apotekets egen 

Anmeld

1. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea brugte jeg ammebher fra triumf uden bøjle og indlæg. Brugte amme indlæg fra pigeon, købte altid 3-4 pakker for 100 kr i babysam.

Med alberte brugte jeg ammebher fra Bilka med indlæg, og var så glad for dem!! Igen med indlæg fra pigeon. Vh stine

Anmeld

1. september 2014

Kay

Moaren skriver:

Jeg har været glad for ammebh fra Carriewell. Har købt dem på nettet. De er bløde og uden bøjle. Bryder mig generelt ikke om bh'er uden bøjle eller indlæg, men de har var gode mens jeg ammede. Har også nogle fra Triump og de er også rigtig gode �� Mht. indlæg, så syntes jeg Pigeon eller Avent var de bedste, men de er nok i den dyre ende. En billig og ok udgave er apotekets egen 

triump er det  i deres egne butikker?

Anmeld

1. september 2014

Kay

StineW79 skriver:

Med thea brugte jeg ammebher fra triumf uden bøjle og indlæg. Brugte amme indlæg fra pigeon, købte altid 3-4 pakker for 100 kr i babysam.

Med alberte brugte jeg ammebher fra Bilka med indlæg, og var så glad for dem!! Igen med indlæg fra pigeon. Vh stine

så mange for 100 er da også billigt

må prøve en tur i bilka og kigge og prøve  

Anmeld

1. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

så mange for 100 er da også billigt

må prøve en tur i bilka og kigge og prøve  

Ja jeg syntes det var mega billigt! Vh stine

Anmeld

1. september 2014

moaren

Kay skriver:

triump er det  i deres egne butikker?

Nej, det har været i Fleur tror jeg. Mener de har Triump i de fleste lingeributikker. 

Anmeld

1. september 2014

Kay

Moaren skriver:

Nej, det har været i Fleur tror jeg. Mener de har Triump i de fleste lingeributikker. 

ja men har de også ammebher i de butikker  

må kigge... kan se de bliver forhandlet i magasin... og der har jeg gavekort til og det ligger tæt på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.