amme indlæg og amme bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Amme-bh'er ved jeg ikke. Synes nemlig heller ikkr mine var ret gode men af ammeindlæg synes jeg pigeon er de eneste rigtig gode og som ikke  ses for meget under tøjet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Christine

Kay skriver:

Ja med Elna fik jeg en masse amme indlæg af en veninde, og købte amme bh'er i hogm

Men de amme bh'er blev jeg bare aldrig rigtig gode venner med, syntes bestemt ikke de sad godt!

Jeg vil så gerne havde en ordentlig ammebh denne gang! 

Nogle gode råd? Normalt køber jeg bh'er i Chance fordi jeg er blevet opereret under armene og de er gode til at finde dem der sidder ordentligt og ikke genere mine ar

Hvor køber man en god amme bh? 

Og hvor køber i amme indlæg? De skal bare ikke koste en formue

H&M's ammebh'er duer bare heller ikke på mig. Det er den værste pasform nogensinde til mig i hvert fald 

Jeg har selv kig på en der hedder Gaia, jeg synes den lyder rigtigt god og det eneste der lige er lidt irriterende er at den kun fås i hvid. 

Ellers har jeg også været ok glad for Carriwell.

Anmeld

1. september 2014

anonym10101

Kay skriver:

Ja med Elna fik jeg en masse amme indlæg af en veninde, og købte amme bh'er i hogm

Men de amme bh'er blev jeg bare aldrig rigtig gode venner med, syntes bestemt ikke de sad godt!

Nogle gode råd? Normalt køber jeg bh'er i Chance fordi jeg er blevet opereret under armene og de er gode til at finde dem der sidder ordentligt og ikke genere mine ar

Jeg elsker Rema 1000's ammeindlæg (liberos)
Helt klart de bedste og de er billige, jeg har aldrig kunnet finde mig til rette med de andre 

Anmeld

1. september 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Kay skriver:

Hey :-)

Jeg har købt denne og er rigtig glad for den !!

http://www.purlogpersille.dk/shop/amme-bh-fra-10926p.html

Tilslutter mig også pigeion ammeindlæg !

//Mette

Anmeld

1. september 2014

Sitrani

Kay skriver:

Jeg havde bh'er fra babysam.. uden bøjle eller noget.. ammeindlæg brugte jeg uldindlæg, med alm. "Papirsindlæg" udenpå.. kan bare ikke huske fra hvad mærke....

Anmeld

1. september 2014

Smil

Profilbillede for Smil
Kay skriver:

Change har nogle rigtig fine amme bh'er :-)

Anmeld

1. september 2014

Kay

Christine skriver:

H&M's ammebh'er duer bare heller ikke på mig. Det er den værste pasform nogensinde til mig i hvert fald 

Jeg har selv kig på en der hedder Gaia, jeg synes den lyder rigtigt god og det eneste der lige er lidt irriterende er at den kun fås i hvid. 

Ellers har jeg også været ok glad for Carriwell.

hvor køber man dem henne?

Anmeld

1. september 2014

Kay

martsmoar skriver:

Jeg elsker Rema 1000's ammeindlæg (liberos)
Helt klart de bedste og de er billige, jeg har aldrig kunnet finde mig til rette med de andre 

tak  

Anmeld

1. september 2014

Kay

MKBP skriver:

Hey :-)

Jeg har købt denne og er rigtig glad for den !!

http://www.purlogpersille.dk/shop/amme-bh-fra-10926p.html

Tilslutter mig også pigeion ammeindlæg !

//Mette

nej og der kan man også tage ud og prøve den  

Anmeld

1. september 2014

Kay

Sitrani skriver:

Jeg havde bh'er fra babysam.. uden bøjle eller noget.. ammeindlæg brugte jeg uldindlæg, med alm. "Papirsindlæg" udenpå.. kan bare ikke huske fra hvad mærke....

altså har også foet nogle i uld... men tænker at der skal papir inderst?? ellers bliver de vel ret ulækre?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.