Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
modesty skriver:
Jeg synes som mor: ) også pointerer at det er ret meget information du kræver, i forhold til pædagogernes arbejdsbyrde. Men hvis det er nødvendigt at der er ekstra fokus på jeres dreng, kunne man måske finde en løsning. Hvornår henter du? Der plejer at være tidspunkter med mere ro på end andre. Jeg henter f.eks tit min søn mens der bliver spist eftermiddagsmad. På den måde er der mulighed for at fange pædagogerne i et roligt øjeblik, man kan sidde med mens de spiser, og på den måde lige få et spørgsmål eller to mere ind, end når de f.eks er på vej ud på legepladsen og pædagogernes opmærksomhed er nødt til at være 100% på børnene.
det er netop fordi der er behov for ekstra fokus på sønnen og jeg ved at de har fået bevilget ekstra timer til det da jeg skulle skrive under på det da det blev sendt...
Jeg ved at der er sat psykolog og fysioterapeut på ham men at det ikke er startet op endnu...
Jeg ville bare ønske at fremfor at de "lyver" om hans sovning og skriver fra 12.30-14 så skrev de f.eks. 12.30-13.00 + 13.30-14...
Jeg ved godt de har utrolig meget at tage sig af hele tiden.. specielt fordi jeg ved at der er flere børn der skal være særligt fokus på bare på hans stue...
Men så må de jo sige det til os, i stedet for at love os gang på gang at de vil gøre det vi spørger om kan lade sig gøre...
det var deres forslag med maden at de ville skrive ned hver dag på indkrydsningssedlen hvad han havde spist men jeg har kun 2 gange pr. uge at der måske står noget som helst og ellers er der ingen der ved noget når vi henter...
har prøvet at der lå tøj i en pose uden nogen vidste hvorfor.. da jeg lugtede til det stank det rigtig surt næsten som hvis han havde haft kastet op og det så var blevet skyllet af...
Anmeld