Wampires skriver:
Det er lidt nemmere med et samlet svar fremfor mange små med næsten samme tekst 
Først er jeg da glad for at se jeg ikke er den eneste der synes de burde have taget kontakt til os når vi MANGE gange før har sagt at medmindre vi siger andet så er vi hjemme og de kan ringe og vi henter ham..
dette tilbud har de også benyttet sig af henover sommeren hvor der var personalemangel.. så ringede de en 20 mins tid førend vi plejede at aflevere og spurgte om det var muligt at han holdt fri...
Vores søn har faktisk at det går sindsygt hurtigt fra ingenting til rigtig slemt med ørene...
Sidste gang var det indenfor et døgn at vi gik fra at han ingenting havde (var forbi lægen om formiddagen dagen før) og til at trommehinden revnede mens han sov lur i den daværende VS...
det med at tage temperatur må de gerne og har termometer og har gjort det før for at være sikker...
Han har intet sagt herhjemme førend han kom afsted... Ikke snakket om ondt i hovedet eller været pylret...
Aflevering var meget nemmere end nogensinde før faktisk.. for første gang i 5 mdr gik han bare selv hen og begyndte at lege da vi havde sagt farvel... normalt er det noget med at en pædagog tager ham i hånden eller på armen mens vi siger farvel og så finder de noget sammen mens vi går...
Det med spisning handler ikke om at de skal tvinge ham, men at de skal opmuntre ham og så udnytte at de har fået ekstra timer til at kunne sætte sig med ham og max 3 andre så han får ro til at spise fremfor der sidder 14 børn og råber og skriger...
jeg føler bare at når de selv følte han var anderledes så burde de have ringet til os og sagt: "ved i hvad vi er ikke sikker på han er helt frisk idag, han virker meget pylret og ked af det og siger han har ondt i hovedet"...
så havde vi med det samme sagt: "okay, giv os 10 min så er vi der og henter ham for det er bedre han er hjemme med rolige omgivelser når han har det sådan", og så havde vi kunnet nå til vores egen læge fremfor at skulle vente på lægevagten først åbnede og derefter at komme igennem og få en tid...
og vores egen læge havde også sørget for vi fik en behandling der ikke ville konflikte med at tage i VS stadigvæk...
Nu skal jeg vente til mandag og så håbe på at jeg må ændre på hvornår han får pillerne selvom vi er startet...
Men hvordan plejer de sidde? Er de ikke delt op i lille, mellem og storgruppe? Det gør mange vuggestuer, så sidder de ikke så mange alligevel.
Og så vil jeg bare fortælle dig at fordi der sidder 14 børn ved et bord er det absolut ikke ensbetydende med at de råber og skriger - det var ikke min erfaring de steder jeg har været.