Måske et dumt spørgsmål. Spis dig gravid/PCO kost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

Babydrøm

Chellie skriver:

Ustabil cyklus kan godt være et tegn på PCO, så husk at blive tjekket for en sikkerheds skyld, når du alligevel skal udredes  Jeg har selv en mild grad af PCO, men overhovedet ingen andre symptomer end ustabil cyklus... Det kunne jo være, det var det samme for dig også?

Det er jo det, så ja det skal jeg jo også tjekkes for. Ved ik hvor meget de normalt tjekker for på en klinik.. Finder vi ud af Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Babydrøm

LilleMie skriver:

Det forstår jeg godt, sådan havde vi det også! Det er bare lidt noget andet at give nyheden, når den ikke er forventet  Selvom de nu alligevel havde forventet det lidt, min mor havde i hvert fald glædet sig i mange år til nyheden, hvilket hun ikke havde lagt skjul på 

Lige præcis   Vi tror ihvertfald slet ik at den er forventet  Hver gang vi bliver spurgt siger vi bare, det sker en dag   Selvom nogen godt ved jeg har købt lidt babyting, men har jeg gjort de sidste par år, så..  

Vores familier forventer da også at det sker en dag  

Det bliver vildt når vi endelig kan fortælle den fantastiske nyhed!!    

Så lille baby, kom nu til os   

Anmeld

31. august 2014

Babydrøm

LiLyKa skriver:

Vi havde som sagt forsøgt i 2 år. Januar 2013 kom vi på fertelitetsklinik og de fandt ud af jeg har pco. Jeg fulgte derfra til punkt og prikke kosten. Slut februar fik jeg metformin og midt marts blev  jeg gravid, og har i dag den skønneste dreng på 9 måneder. Jeg lever som sådan ikke efter nogen kur, men har bare fjernet stivelse, og har fået det super godt ( stivelse er jo ikke godt for noget ha ha). På 2 måneder tabte jeg de første 13 kg, bare ved at undgå stivelse. Det kan klart anbefales  Al held og lykke. 

Kan oppustet mave være en ting der er normalt i starten med kosten eller? Min menses sluttede igår, så kan måske godt stadig være pga. den, men ville lige høre om du måske oplevede det? 

Anmeld

31. august 2014

Lililili

Babydrøm skriver:

Kan oppustet mave være en ting der er normalt i starten med kosten eller? Min menses sluttede igår, så kan måske godt stadig være pga. den, men ville lige høre om du måske oplevede det? 

Når man ændre sin kost, kan der altid lige være en tilvænning. Specielt hvis du nu får mere protein og grøntsager. Men bare rolig, så snart kroppen vænner sig og kommer af med stivelsen, vil du netop komme af med den oppustede mave... Det SÅ lækkert 

Anmeld

31. august 2014

Babydrøm

LiLyKa skriver:

Når man ændre sin kost, kan der altid lige være en tilvænning. Specielt hvis du nu får mere protein og grøntsager. Men bare rolig, så snart kroppen vænner sig og kommer af med stivelsen, vil du netop komme af med den oppustede mave... Det SÅ lækkert 

Fantastisk!   vil så gerne af med den oppustet mave! Vil ik se gravid ud før det er meningen  

Anmeld

31. august 2014

Lililili

Babydrøm skriver:

Fantastisk!   vil så gerne af med den oppustet mave! Vil ik se gravid ud før det er meningen  

Jeg ønsker jer al held og lykke. 

Anmeld

31. august 2014

Babydrøm

LiLyKa skriver:

Jeg ønsker jer al held og lykke. 

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.