Babydrøm skriver:
Lyder godt 
Tror ik jeg kan følge den til punkt og prikke, men det giver sikkert også noget, at følge den delvis
Ved jo heller ik om jeg fejler noget. Og det er kun et plus, hvis jeg taber mig
trænger jeg desværre til
Håber også at jeg kan få en mere regelmæssig cyklus 
Jeg er spændt på hvad vi får af vide til samtalen, om vi fejler noget eller ej.. 
Den bog vil jeg tjekke, lyder godt
Fedt med bedre mad om aftenen
Indtil videre har jeg ik rigtig haft lyst til at prøve opskrifterne fra spis dig gravid, er desværre også lidt kræsen
Ja synes der er mange gode opskrifter på pcoliv.dk
Jeg er også nødt til at prøve nogle af deres snack, for det får jeg svært ved at undvære
ligesom med brød.. 
De sidste par dage har jeg spist kød og salat til aftensmad, og det fungerer godt, så må prøve mig frem med nogle flere opskrifter 
Jeg tror også, at du er langt, hvis du tænker over at spise mindre af de "forbudte" ting, som ting med meget stivelse, hurtige kulhydrater og sukker.
Hvis har mod på at bage selv, findes der nogle ok alternativer på brød uden hvedemel inde på pcoliv. Og ja en masse snacks
Jeg synes ikke, det er så svært at overholde, når vi er hjemme, det er værre når vi er ude. Jeg har før taget rugbrød med til fødselsdag, og kigget langt efter de hvide boller og lagkage - det er ikke så sjovt 
Men til min fødselsdag i år, bagte jeg lagkage, jordbærtærte og boller efter PCO principperne, og det blev meget vellykket 

Perlebyg har vi altid i køkkenet nu, som alternativ til ris. Det smager rigtig godt, synes vi alle 
Da vi var på camping var alle familiens unger (i alderen 2-10 år) også vilde med det!