Babydrøm skriver:
Hejsa 
Jeg vil gerne tabe mig. Og jeg vil gerne blive gravid, har en ustabil cyklus, derfor har jeg læst i bogen: Spis dig gravid. Er det mad de foreslår ik det samme som man burde spise hvis man har PCO? Måske et dumt spørgsmål 
Jeg tror ikke jeg har PCO, kæresten og jeg skal til udredning om 3 uger, så der får jeg forhåbentlig svar på om der er noget i vejen, siden jeg ik er blevet gravid endnu.
Har læst meget på pcoliv.dk
Der er en masse opskrifter, så håbede jeg kunne bruge dem, da der ik er mange opskrifter i bogen spis dig gravid.
Håber I kan hjælpe 
Jeg har levet efter principperne i spis dig gravid gennem nogle måneder (nu kun delvist) og jeg har heller ikke PCO (jeg har i hvert fald ikke unormalt hormonniveau, for det har jeg fået målt ved blodprøve).
Hos os er der, som du ved, endnu ikke gevinst. Men det skyldes jo nok mere mandens sædkvalitet
Han har også levet efter principperne, vi tænkte bare, at det kan ikke skade. Og jeg synes faktisk, at efter vi er begyndt at spise efter de principper, får vi meget bedre mad især om aftenen 
Hvis du gerne vil finde flere opskrifter, kan jeg anbefale "Spis dig i balance", der er mange flere opskrifter i end i "Spis dig Gravid". Og ja pcoliv.dk er en rigtig god side ift. opskrifter (dog har jeg mest prøvet deres kager og desserter, da jeg har en meget sød tand
)
Og mht. vægttab, jeg har tabt et par kilo, men manden har tabt sig rigtig meget. Vi er begge "normalvægtige" og har ikke gjort det for vægttabets skyld, så især jeg har nok afprøvet lidt for mange af deres "sunde" desserter, for selvom de ikke påvirker ens insulinniveau, så er der stadig mange kalorier i