gravid kvindes frokost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

der er jeg helt modsat... kan slet ikke klare fisk 

Det kan jeg heller ikke normalt.. Spiser fiskeolie-tabletter istedet for, fordi jeg ikke bryder mig om smagen eller lugten af fisk  Men de er sparet væk i tiden, man må jo heller ikke spise for meget fisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

ja var lige i døgn netto, på vejen hjem fra vuggestuen... da jeg skulle ha æbler... og så stod de lige der... kunne ikke stå for dem

Jeg havde heller ikke kunne lade dem stå 

Anmeld

30. august 2014

Kay

Mor11 skriver:

Han har traumer over hans fars stinkeoste fra han var barn  Så han står på bagben over næsten AL slags ost ligegyldigt indpakning. Haha. Han er overbevist om at det forpester alt andet mad  Og nej, brie lugter nemlig ikke "men der er jo MUG på!"  Hahaha 

og jeg er herre misundelig på din natmad!!!  Jeg plyndrer fryseren for de sidste rester vaniljeis nu  

oki... så sart en mand har jeg aldrig mødt men ja stinke ost forpester jo alt i et køleskab 

Anmeld

30. august 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Det kan jeg heller ikke normalt.. Spiser fiskeolie-tabletter istedet for, fordi jeg ikke bryder mig om smagen eller lugten af fisk  Men de er sparet væk i tiden, man må jo heller ikke spise for meget fisk..

jeg er så nød til at købe fiskeolie når jeg er gravid... for det er dælemer ikke meget fisk jeg får spist

Anmeld

30. august 2014

Mama2012

Man skal være forsigtig med de bløde oste også - der kan være listeria i... Brie, camembert og så videre

Anmeld

30. august 2014

Kay

Mama2012 skriver:

Man skal være forsigtig med de bløde oste også - der kan være listeria i... Brie, camembert og så videre

ja men alle der er lavet i danmark skal være lavet på pastoriseret mælk... så dem må man gerne spise  

Anmeld

30. august 2014

Mulle-Mom

Til alle gravide... Hvordan ser din frokost ud?

Hvis vi ikke havde fået pizza i går havde der været et stykke rugbrød med mager spegepølse :p

Min nye graviditets spise er brie på digistive kiks :p

Uh pt er det rugbrød med leverpostej med agurk fra drivhuset brie på kiks eller bolle ;b og makrel i tomat på rugbrød eller en Sille mad ;b jeg har vildt lyst til sushi!! Og lakrids :b    

Anmeld

30. august 2014

Kay

Mulle-Mom skriver:

Uh pt er det rugbrød med leverpostej med agurk fra drivhuset brie på kiks eller bolle ;b og makrel i tomat på rugbrød eller en Sille mad ;b jeg har vildt lyst til sushi!! Og lakrids :b    

uhhh ja lakridspiber med det gule krymmel  

Anmeld

30. august 2014

Sitrani

Kay skriver:

Til alle gravide... Hvordan ser din frokost ud?

Hvis vi ikke havde fået pizza i går havde der været et stykke rugbrød med mager spegepølse :p

Min nye graviditets spise er brie på digistive kiks :p

Jeg får enten en sandwich,  eller et par stykker rugbrød med pålæg �� Ikke noget særligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.