gravid kvindes frokost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Spiser to eller tre skiver rugbrød - allerhelst med torskerogn, makrel eller tun.. Jeg er simpelthen blevet helt vild med fisk her under min graviditet - og det plejer jeg absolut ikke at være! Og så tomat, gulerødder eller agurk til og nærmest en hel liter mælk 

der er jeg helt modsat... kan slet ikke klare fisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Kay

Masig skriver:

Groft rugbrød eller grovboller med smør og pålæg — gerne fiske pålæg, er total besat af fisk denne gang. Og så gerne lidt agurk eller salat hvis vi lige har det liggende.

Mellem måltiderne (hvis jeg har tid til dem og husker dem) består som regel af en grovbolle med smøreost eller lignende og noget frugt, er ret vild med vandmelon for tiden...

Og så kommer der da også lidt kage ned på arbejdet en gang imellem eller et stykke chokolade 

he he der skal også være plads til lidt sødt her og der 

Anmeld

29. august 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Og hold da op, de jordbær ser da mega lækre ud!!! Sagde den tykke og meget gravide Louise 

ja var lige i døgn netto, på vejen hjem fra vuggestuen... da jeg skulle ha æbler... og så stod de lige der... kunne ikke stå for dem

Anmeld

29. august 2014

Kay

Mor11 skriver:

Lige idag stod den på 2 cheeseburgere og 1pose chillicheesetops fra mcD  

Ellers står den på "noget fra køleren". Er så træt af rugbrød, så enten bliver det noget knækbrød, scrampled eggs eller rester af aftensmad. har generelt ikke rigtig lyst til noget mad pt, selvom jeg er suuulten. Vildt underligt. 

Til gengæld kunne jeg drikke 2liter appelsinjuice om dagen 

uhhh chilli chees tops plejer jeg at elske... men denne gang... alt der er fedtet eller cremet... no go... undtagen brie på kiks 

Anmeld

29. august 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Lige idag stod den på 2 cheeseburgere og 1pose chillicheesetops fra mcD  

Ellers står den på "noget fra køleren". Er så træt af rugbrød, så enten bliver det noget knækbrød, scrampled eggs eller rester af aftensmad. har generelt ikke rigtig lyst til noget mad pt, selvom jeg er suuulten. Vildt underligt. 

Til gengæld kunne jeg drikke 2liter appelsinjuice om dagen 

Det er da en eftermiddagssnack

Hehe....

Anmeld

29. august 2014

grinny

Uhh, da jeg var gravid var det leverpostej, leverpostej og tjaa... LEVERPOSTEJ.

Morgen, middag, aften - ja faktisk også nat 

Spiste en bakke leverpostej om dagen 

Anmeld

29. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

uhhh chilli chees tops plejer jeg at elske... men denne gang... alt der er fedtet eller cremet... no go... undtagen brie på kiks 

Jeg er helt klar med på brien også! Var til fødselsdag med ostebord den anden dag og jeg tog KUN brien! Vi har det desværre aldrig hjemme. Min kæreste hader hader hader ost, så køleskabet må maks "forpestes" af en mild skiveost eller ostehaps  Sippe 

Anmeld

29. august 2014

Kay

grinny skriver:

Uhh, da jeg var gravid var det leverpostej, leverpostej og tjaa... LEVERPOSTEJ.

Morgen, middag, aften - ja faktisk også nat 

Spiste en bakke leverpostej om dagen 

Den lyst kan jeg godt få en gang i mellem

Anmeld

29. august 2014

Kay

Mor11 skriver:

Jeg er helt klar med på brien også! Var til fødselsdag med ostebord den anden dag og jeg tog KUN brien! Vi har det desværre aldrig hjemme. Min kæreste hader hader hader ost, så køleskabet må maks "forpestes" af en mild skiveost eller ostehaps  Sippe 

Selvom det er små portions pakker pakket ind?

Altså jeg er ret sippet med ost der lugter men brie lugter jo ik, slet ikke når de er pakket i små pakker 

Du får så lige et billed med af min natmad, har været til sommerfest i vuggestuen og der var ik lige noget jeg  syntes  om at spise

Så dette er lige indtaget i sengen imens jeg har lidt for mange plukveer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Selvom det er små portions pakker pakket ind?

Altså jeg er ret sippet med ost der lugter men brie lugter jo ik, slet ikke når de er pakket i små pakker 

Du får så lige et billed med af min natmad, har været til sommerfest i vuggestuen og der var ik lige noget jeg  syntes  om at spise

Så dette er lige indtaget i sengen imens jeg har lidt for mange plukveer

Han har traumer over hans fars stinkeoste fra han var barn  Så han står på bagben over næsten AL slags ost ligegyldigt indpakning. Haha. Han er overbevist om at det forpester alt andet mad  Og nej, brie lugter nemlig ikke "men der er jo MUG på!"  Hahaha 

og jeg er herre misundelig på din natmad!!!  Jeg plyndrer fryseren for de sidste rester vaniljeis nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.