Tror det er meget normalt når man skal til at have nummer to, at følelserne og tankerne om svigtet af den store melder sig, alla skulle jeg overhovedet have gjort det, havde hun det ikke bedre som enebarn, kan jeg være en god mor for begge osv, og man planlægger tiden med baby så svigtet af den store bliver minimeret. Jeg kan huske jeg selv købte utallige teaterbilletter for hun skulle da i hvert fald have en masse gode oplevelser, jeg hadede tanken om mulighed for ks (baby lå med numsen ned) fordi så kunne jeg ikke bære storesøster og jeg kunne ikke....
Vi vil så gerne have kontrollen så vi ved den store for det bedst - og du har lige nu mistet kontrollen og står med et ben i hvert lejr. Skal du gøre hvad du mener er bedst for Elna, eller skal du få amningen op og køre. Og hvorfor er den amning egentlig så vigtigt når nu du ikke kunne fuldt med Elna???
Eneste jeg kan skrive er, jeg kunne og en masse andre mødre kunne. Jeg kunne være den gode mor til to sådan lige med det samme. Og Elna vil elske sin lillesøster og hun vil føle lillesøster tager mor lidt væk, men det gør hun jo også men tilgengæld får Elna noget andet.
Kan huske da jeg fik den sidste og jeg kunne bare ikke komme ud af det var synd for Liam for han var jo ikke en gang 3 år, og min sundhedsplejerske sagde til mig: det er synd for Liam så længe du synes det synd, når du bestemmer dig for det ikke er synd så er det ikke.
Anmeld