ja... gravid 33+2, med høj riciko for at føde før termin (i følge læge og jm) på grund af hypermobilt bækken...
og de formoder også at fødslen kommer til at gå MEGET hurtigt... da jeg fødte hurtigt første gang...
nå men nok om det.... da jeg fødte elna gik amningen jo ikke helt i top, der var ikke mad nok... heller ikke selvom jeg lagde hende til hele tiden, og forsøgte at malke ud efter aminig... der kom ikke en dråbe mere...
jeg måtte fra hun var 3 uger suplere med mme dette fungerede ind til hun var 4½ måned gammel hvor hun ikke længere ville ammes
senere fandt lægern ud af at jeg havde et ekstre bryst i hver armhule, uden mælke gange ned til de "rigtige bryster" og ja det havde gjort sindsygt ondt i ca. 8-9 måneder da de fandt frem til det... jeg kunne ikkr havde bh på eller faktisk kunne jeg ikke rigtig havde andet end tunikaer på, da alt der bare ramte mine armhuler gjorde mega ondt, da mine armhuler jo sjovt nok var fyldte af mælk...
på den baggrund blev jeg denne gang henvist til amme rådgivning, på herlev hvor jeg også skal føde... og var afsted i dag...
en rigtig fin oplevelse med en sød sygeplejerske fra barsels gangen der var meget forstående og lydhør...
men så kom hendes løsnings forslag som jeg ikke lige havde regnet med... jeg troede jo at jeg skulle føde ambulant... og hjem igen til elna hurtigt...
men... jeg skal være indlagt minimum et døgn og gerne 2-3, på grund af min "historie" og der efter komme til konsultation og få lille pigen vejet og tjekket op på amningen flere gange efterfølgende... 
jeg tænkte at jeg ville få fortlat lidt teknikker i dag og så var det ellers bare hjem når hun blev født.... og det er jo selvfølgelig bare et tilbud... men nøj jeg har det blandet...
jeg forventer jo at kunne tage hjem til vores dejlige store pige hurtigt... men samtidig vil jeg jo gerne gøre hvad jeg kan for at få amningen til at fungere bedre denne gang... 
tror jeg har besluttet mig for at tage det som et tilbud, og mærke efter når jeg har født, hvad der føles mest rigtig for os... men mine tanker kredser jo om det... da jeg ikke vil svigte hverken elna eller lillesøster