Chokolade flip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

Christine

AnnaKJ skriver:

Nej, jeg har godt nok heller ikke stillet min craving, men til gengæld har jeg ofte stået helt oppe i fjæset på min kæreste når han får sig en øl, ELSKER duften! Det er så mærkeligt for jeg kan virkelig ikke lide øl normalt

Nej det er altså virkelig sært! Har det lidt på samme måde. Men nu har jeg lyst til alt ved øllen,selv skum som jeg ellers hader 

Min allerførste craving var dog friskpresset appelsinjuice.. så der kunne jeg i det mindste sætte manden på opgaven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

SanJose

Jeg har så meget kvalme, at jeg ikke har lyst til noget mere.  Ikke engang en kold Faxe Kondi kan vække min lyst mere. 

Savner i den grad rigtig mad. Det er mange uger siden jeg sidst har lavet rigtig mad. Hvidt franskbrød med smør er det bedste jeg ved nu, men det er kun fordi det er kvalmestillende og godt efter man har kastet op. Det samme med franske kartofler, allerhelst de røde Pringles, da de ikke er så fedtede igen. Rugbrød med Den Leende Ko-smøreost kan til dels gå an og alt hvad jeg drikker skal være iskoldt. Tror jeg har brugt to kg isterningerne de sidste tre dage. Glæder mig så meget til det går over. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.