Chokolade flip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
21 svar
11 synes godt om
27. august 2014

Bettezen

Åh har den vildeste lyst til chokolade donut, chokolade kage, kage og mere chokolade donut!! Det er jo for vildt.. Er kun 5 uger henne og så allerede den lyst?! :O 

Da jeg ventede min søn havde jeg konstant lyst til juice især den der hedder sun fresh juice.. Alt muligt surt og syrligt dengang. .

Det kan jeg slet ikke tænke på nu.. nu skal det være sødt!! 

Argh.. hvad er jeres skøre lyster under graviditeten?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Mor til F

Bettezen skriver:

Åh har den vildeste lyst til chokolade donut, chokolade kage, kage og mere chokolade donut!! Det er jo for vildt.. Er kun 5 uger henne og så allerede den lyst?! :O 

Da jeg ventede min søn havde jeg konstant lyst til juice især den der hedder sun fresh juice.. Alt muligt surt og syrligt dengang. .

Her var det:

Blommer, nektariner, milkshake og brie Virkelig spøjs kombination. 

Anmeld

27. august 2014

Keablao

Bettezen skriver:

Jeg havde noget med æg  ..det hænger ved endnu - efter 4 år !

Anmeld

27. august 2014

M (:

Bettezen skriver:

Min graviditetscraving var ØL! Og jeg kan ikke en gang lide øl.. 

Anmeld

27. august 2014

AnnaK89

M (: skriver:

Min graviditetscraving var ØL! Og jeg kan ikke en gang lide øl.. 

Sådan har jeg haft det hver gang jeg har været gravid!!
Så er der bare et eller andet med det øl!

Anmeld

27. august 2014

Christine

AnnaKJ skriver:

Godt jeg ikke er den eneste  Får simpelthen så meget lyst til en kold øl nogle gange. Men kunne aldrig drømme om at give efter når jeg er gravid.. så jeg hælder bare noget chokolade eller frugt ned i stedet for.

Anmeld

27. august 2014

M (:

AnnaKJ skriver:

Haha måske er det bare hele den der "jeg vil have det jeg ikke kan få"-følelse, der slår igennem!

Synes i hvert fald det var en meget upratisk craving - den kunne jo ikke stilles! 

Anmeld

27. august 2014

M (:

Christine skriver:

Godt jeg ikke er den eneste  Får simpelthen så meget lyst til en kold øl nogle gange. Men kunne aldrig drømme om at give efter når jeg er gravid.. så jeg hælder bare noget chokolade eller frugt ned i stedet for.

Nej, jeg gav heller ikke efter (eller løgn, drak en alkoholfri øl til en julefrokost og "dyppede tungen" enkelte gange i kærestens fadøl ), men derudover drak jeg ikke øl under graviditeten (og har egentlig heller ikke gjort det efter).. 

Anmeld

27. august 2014

AnnaK89

Christine skriver:

Nej, jeg har godt nok heller ikke stillet min craving, men til gengæld har jeg ofte stået helt oppe i fjæset på min kæreste når han får sig en øl, ELSKER duften! Det er så mærkeligt for jeg kan virkelig ikke lide øl normalt

Anmeld

27. august 2014

AnnaK89

M (: skriver:

Haha måske er det bare hele den der "jeg vil have det jeg ikke kan få"-følelse, der slår igennem!

Synes i hvert fald det var en meget upratisk craving - den kunne jo ikke stilles! 

Jeg forsøgte med lugtesansen at få stillet min craving - ved at få helt oppe i hovedet på min kæreste og dufte når han har fået sig en øl!
Mærkeligt, men kunne bare ikke modstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.