Chokolade flip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2014

Bettezen

BabyFreia skriver:

Her var det:

Blommer, nektariner, milkshake og brie Virkelig spøjs kombination. 

Haha det må du nok sige  

Hvilket køn ventede du? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

M (:

AnnaKJ skriver:

Jeg forsøgte med lugtesansen at få stillet min craving - ved at få helt oppe i hovedet på min kæreste og dufte når han har fået sig en øl!
Mærkeligt, men kunne bare ikke modstå

Hahaha, kan lige se det for mig! Mændene må synes vi er rablende sindssyge, når vi er gravide.. 

Anmeld

27. august 2014

Mulle-Mom

Pølser, sushi  ( må jeg ikke spise) og icethe ;b

Anmeld

27. august 2014

AnnaK89

M (: skriver:

Hahaha, kan lige se det for mig! Mændene må synes vi er rablende sindssyge, når vi er gravide.. 

Without a doubt!!
Det må helt sikkert også se vildt sjovt ud, det vi har gang i nogle gange

Som fx idag, hvor jeg præsterede at falde i søvn på en stol i venteværelset hos jordemoderen
Min jm var meget forsinket og kæresten fik et godt grin

Anmeld

27. august 2014

M (:

AnnaKJ skriver:

Without a doubt!!
Det må helt sikkert også se vildt sjovt ud, det vi har gang i nogle gange

Som fx idag, hvor jeg præsterede at falde i søvn på en stol i venteværelset hos jordemoderen
Min jm var meget forsinket og kæresten fik et godt grin

Haha, altså alt over 5 mins ventetid giver ret til en lille blunder 

Anmeld

27. august 2014

Kay

1 graviditet : i starten pinklady æbler, midten jordbær og hyldeblomst saft

Jeg afskyede chokolade indtil de sidste 2 måneder hvor det bare skulle ædes i store mængder!

Denne graviditet: start kanel og alt med kanel! Midten nektariner og mange af dem her i slutningen er det Napoleonshatte og kransekage

Har Held denne graviditet haft svært ved kød, og nogle dage kan jeg bare ikke spise det, samtidig alt fedt eller cremet fx sovs bacon chips er bare 

Anmeld

27. august 2014

Chevro

Åh har den vildeste lyst til chokolade donut, chokolade kage, kage og mere chokolade donut!! Det er jo for vildt.. Er kun 5 uger henne og så allerede den lyst?! :O 

Da jeg ventede min søn havde jeg konstant lyst til juice især den der hedder sun fresh juice.. Alt muligt surt og syrligt dengang. .

Det kan jeg slet ikke tænke på nu.. nu skal det være sødt!! 

Argh.. hvad er jeres skøre lyster under graviditeten?  

I min første graviditet var det McD cola og generelt mad derfra  Ser jeg mågen, er jeg også nu nødt til at smutte ind forbi!! 
Hehe..

Lige nu er jeg nødt til at have brød med smør om morgenen - indtil i søndags var det galle og Jessen pålægschokolade derpå, men nu brækker jeg mig næsten når jeg ser pakken inde i køleskabet så nu er det den gamle fabrik - syltetøj

Det er SÅ sært... (:

Anmeld

27. august 2014

*Mor Til Albert*

Bettezen skriver:

Åh har den vildeste lyst til chokolade donut, chokolade kage, kage og mere chokolade donut!! Det er jo for vildt.. Er kun 5 uger henne og så allerede den lyst?! :O 

Da jeg ventede min søn havde jeg konstant lyst til juice især den der hedder sun fresh juice.. Alt muligt surt og syrligt dengang. .

Det kan jeg slet ikke tænke på nu.. nu skal det være sødt!! 

Argh.. hvad er jeres skøre lyster under graviditeten?  

Pt. er jeg inde i en Mathilde Kakaomælks-fase. 

Jeg synes ikke selv, at jeg har haft så voldsom en trang til bestemte ting, at jeg bare MÅTTE afsted til det nærmeste supermarked.

Min lyster har indtil nu været:

Appelsinjuice
Piratos
Jordbær

Jeg er 30+1

Anmeld

28. august 2014

Mor til F

Bettezen skriver:

Haha det må du nok sige  

Hvilket køn ventede du? 

Jeg ventede en pige <3

Hun kom til verden,  den 04.07.2014 ♡

Anmeld

28. august 2014

Bettezen

Jeg er dog ikke sprunget ombord i chokolade land endnu. Men lysten er kæmpe stor. Må jo prøve at passe på vægten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.