Hvor meget afbetaler i til gæld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Skouboe

Vi betaler ca. 14.000 i måneden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Jibbe

Omkring 20.000. Heraf er de ca 12.000 realkreditlån og renoveringslån. 5000 til billån (og nej den er ikke fancy men snart betalt ud), og så resten su lån. Men om 3-4 år har vi kun et lille realkreditlån tilbage. Vi betaler sygt meget af nu - meget mere end minimumskravet fra banken. Og mangler intet på trods af at jeg er på su. Halleluja for min mands løn  

Anmeld

27. august 2014

mit1barn

Vi betaler 3500 til billån og 3000 til sommerhus 

Anmeld

27. august 2014

serinasmor

Lige nu betaler vi 2500-3000- Su-lån.... Da vi bankede gæld af tidligere på året betalte vi omkring 10000 i gennemsnit om mdr - dette var 4000 over minimumskravet ....

Fra næste måned bliver det omkring 10000 igen - vi har lige købt hus så det er en anden type gæld

Anmeld

27. august 2014

Chevro

Tin skriver:

Tænker egenlig ikke at man kan stille det helt sådan op...er der mon nogle der har afdragsfrie lån? Tænker her selvfølgelig på husejere...af det der er nævnt her betaler vi en del mere kan jeg se. Billån,huslån, kreditforening, uddannelseslån....lige omkring 15000 om mdr.

Det tror jeg der var mange der gjorde for 5-10 år siden, så nogen kan jo sagtens sidde med afdragsfrihed stadigvæk.

Vi havde det med vores første hus - men det var det dummeste jeg nogensinde har gjort! :-)

Anmeld

27. august 2014

Jeia

Vi har lige købt hus, skal betale lidt over 11000 pr. mdr. Men vi har tænkt os at betale huset ud på højst 10 år, så vi vil indbetale mere, men ikke et fast beløb pr måned. Har ikke andre lån.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.