Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op, det er vildt at læse sådan en tråd Vi betaler kun de knap 8000,- i KVARTALET på vores kreditforeningslån.Så det er jo vores ''husleje'', men gæld ellers har vi intet af.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VenterVanessa skriver: Bare en nysgerrig-tråd.. Hvor meget ligger i om måneden på gæld? Alt fra ubetalte regninger til lån i banken osv. Her ligger vi selv ca 3-4000kr.. Puha.
Bare en nysgerrig-tråd.. Hvor meget ligger i om måneden på gæld? Alt fra ubetalte regninger til lån i banken osv. Her ligger vi selv ca 3-4000kr.. Puha.
Vi er på 10.000 i gennemsnit om måneden, det indebærer realkredit lån på huset, bil lån, su lån
360kr hver anden måned til mit su-lån (lånte kun på sidste semester) og så har jeg afbetalingsordning på min bil på 1450kr/md...
2000 kr for mit banklån, som bliver betalt ud lige om snart...
når jeg er færdig uddannet kommer mit su-lån..
min kæreste har aldrig skyldt, og selv huset er betalt kontant..
1500 til vores bank, som er et lån til indskud Og så betaler min kæreste 2000 hver anden måned til SU
2000, som heldigvis snart bliver sat ned til 600 Fordi vi er færdige med 2/3 af lånene lige om lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128