Hvor meget afbetaler i til gæld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Mother-love

650 om mdr.

400kr til banken for et indskudslån og så betaler jeg 250 til et forbrugslån. Noget som jeg aldrig har haft før nu, fordi faderen til mine børn er flyttet så skulle bruge nogle møbler og penge havde jeg ikke. Men det er heldigvis uden renter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
VenterVanessa skriver:

viBare en nysgerrig-tråd.. Hvor meget ligger i om måneden på gæld? Alt fra ubetalte regninger til lån i banken osv.
Her ligger vi selv ca 3-4000kr.. Puha.

Vi betaler 1800 på bil, 400 på indskud til bolig, og 1800 til banken.
Derudover har jeg et du lån jeg skal afdrage på fra januar.

Havder at have gæld med hvis alt flasker sig som vi vil er vi gældfri om under 6 år.

Anmeld

26. august 2014

Sitrani

VenterVanessa skriver:

Bare en nysgerrig-tråd.. Hvor meget ligger i om måneden på gæld? Alt fra ubetalte regninger til lån i banken osv.
Her ligger vi selv ca 3-4000kr.. Puha.

Jeg betaler 1500,- hver måned til "uddannelses/forbrugs-gæld" ???? Samlet har vi ingen gæld endnu ??

Anmeld

26. august 2014

Lucky05

12.000 om måneden i alt.

7000 kr til boliglån

5000 kr til 2 nye biler .

Ingen forbrugsgæld.  Heldigvis.

Anmeld

26. august 2014

debbie19

2000 kr men for meget for hver mdr kniber det men vi mangler heldigvis kun 12.000 kr så vi gældfri vi har gæld pga ludomani men gæld er ved fam og venner men hver mdr kæmper vi for at klare os da vi begge er på lav kh alså til sammen har vi udbetalt 10.000 og der skal være til husleje mad transport forsikringer gæld osv osv når alt er betalt er der 340 kr til overs og vi har kun 2000 til mad i mdr.. men ingen børn 

Anmeld

26. august 2014

Louisejulia

Ingenting.... Har ingen lån  

Anmeld

26. august 2014

Michella2

Cirka 7000kr om måneden  Den gæld er på bilen og vores hus 

Anmeld

26. august 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Tænker egenlig ikke at man kan stille det helt sådan op...er der mon nogle der har afdragsfrie lån? Tænker her selvfølgelig på husejere...af det der er nævnt her betaler vi en del mere kan jeg se. Billån,huslån, kreditforening, uddannelseslån....lige omkring 15000 om mdr.

Anmeld

26. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Omkring 5000 kr 

vi vil meget gerne ha betalt så meget som muligt inden baby kommer 

Anmeld

26. august 2014

Billemyre

Vi betaler 6.000,- af om måneden, på et lån som vi har fire år tilbage af, samt ca. 1.300,- til billån.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.