SummaSummarum skriver:
Meanwhile i Irak, Syrien, Afghanistan, Israel, Palæstina, Libyen etc....!
Det er uhørt, grotesk og fuldstændig rædselsfuldt at noget så latterligt som en vase kan fylde så meget i mennesker! Aldrig set mage, fandme forfærdeligt hovedrystende i min optik! 
Min veninde og jeg sad og snakkede om det i dag, at verden ville se så meget anderledes ud, hvis folk brugte lige så meget energi på at hjælpe hinanden og gøre en indsats for andre mennesker og dyr. Hvis folk havde lige så meget passion for at yde noget godt for verdens befolkning.
Men at man vælger at tage fri fra sit arbejde, for at kunne sidde på en website i 7 stive timer for efterfølgende ikke at få fat i vasen, men så at købe den til 5 x OVERPRIS på DBA, Det fatter jeg ikke. At man er villig til at give 3500 for en vase bare fordi den er LIMITED EDITION!!! For en vase der er 350 kr værd.! Når man samtidig tænker på at der er faktisk folk både her i landet og i andre lande som ville gi deres højre arm for et måltid mad og en seng at sove i, så bruger folk overdrevet mange penge på at købe en genstand til at opbevare blomster i.! Fordi de bare VIL have den forpulede vase.
bevares, folk skal da have lov til at bruge deres penge som de lyster. Jeg undrer mig bare. For det er jo bare en vase.
Anmeld