Været på Imerco.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Carina:-)

Det er sygeligt- og gad vide om den ikke kommer i fast sortiment så kan man snart få den til halv pris rundt omkring når ingen længere synes den er et hit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2014

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Har hørt rygter om at den kommer i fast sortiment (så nu må vi se)

Har fået det bekræftet nu - den komme IKKE i sortiment

Anmeld

27. august 2014

Pinkrose

Nadia&Daniel skriver:

Har fået det bekræftet nu - den komme IKKE i sortiment

Og det gør den lille heller ikke, den bliver os kun i begrænset :/

Anmeld

27. august 2014

Nadia&Daniel

Denisep skriver:

Og det gør den lille heller ikke, den bliver os kun i begrænset :/

Det er den jeg mener bum bum - overvejer om man skal have den også

Anmeld

27. august 2014

EAF

Isabella_mor skriver:

Hvor er det vandvittigt at gå så meget basærk over en F*cking vase.! (Imercos facebookside, jeg skulle lige ind og se.)  

det er jo en vase.! En VASE.! Det er altså ikke livsnødvendigt at have sådan en vase.! Det er bare en vase.! 

Fik jeg sagt at det bare er en vase?? 

Meanwhile i Irak, Syrien, Afghanistan, Israel, Palæstina, Libyen etc....!  

Det er uhørt, grotesk og fuldstændig rædselsfuldt at noget så latterligt som en vase kan fylde så meget i mennesker! Aldrig set mage, fandme forfærdeligt hovedrystende i min optik! 

Anmeld

27. august 2014

Isabella_mor

SummaSummarum skriver:

Meanwhile i Irak, Syrien, Afghanistan, Israel, Palæstina, Libyen etc....!  

Det er uhørt, grotesk og fuldstændig rædselsfuldt at noget så latterligt som en vase kan fylde så meget i mennesker! Aldrig set mage, fandme forfærdeligt hovedrystende i min optik! 

Min veninde og jeg sad og snakkede om det i dag, at verden ville se så meget anderledes ud, hvis folk brugte lige så meget energi på at hjælpe hinanden og gøre en indsats for andre mennesker og dyr. Hvis folk havde lige så meget passion for at yde noget godt for verdens befolkning. 

Men at man vælger at tage fri fra sit arbejde, for at kunne sidde på en website i 7 stive timer for efterfølgende ikke at få fat i vasen, men så at købe den til 5 x OVERPRIS på DBA, Det fatter jeg ikke. At man er villig til at give 3500 for en vase bare fordi den er LIMITED EDITION!!! For en vase der er 350 kr værd.! Når man samtidig tænker på at der er faktisk folk både her i landet og i andre lande som ville gi deres højre arm for et måltid mad og en seng at sove i, så bruger folk overdrevet mange penge på at købe en genstand til at opbevare blomster i.! Fordi de bare VIL have den forpulede vase.

bevares, folk skal da have lov til at bruge deres penge som de lyster. Jeg undrer mig bare. For det er jo bare en vase. 

Anmeld

27. august 2014

Christine

Nadia&Daniel skriver:

Det er den jeg mener bum bum - overvejer om man skal have den også

Hvordan vil du få fat i den? 

Jeg synes ikke så godt om formen på den lille.. 

Anmeld

27. august 2014

Ida b

Fatter slet ikke hvorfor den vase er blevet så sygt populær, for mig ligner den noget, der lige så godt kunne have været købt i Tiger.. Sorry 

Anmeld

27. august 2014

Nadia&Daniel

Christine skriver:

Hvordan vil du få fat i den? 

Jeg synes ikke så godt om formen på den lille.. 

Mener stadig det er mulighed for at blive skrevet op (har set diverse hjemmesider) eller i Salling

Anmeld

27. august 2014

Muhmi

Isabella_mor skriver:

Hvor er det vandvittigt at gå så meget basærk over en F*cking vase.! (Imercos facebookside, jeg skulle lige ind og se.)  

det er jo en vase.! En VASE.! Det er altså ikke livsnødvendigt at have sådan en vase.! Det er bare en vase.! 

Fik jeg sagt at det bare er en vase?? 

TILMED ikke engang en særlig pæn én af slagsen...
Synes ikke engang den kan kvalificere sig som en vase, men mere en lille, fed, stribet krukke...
Ej min mening om alt det her "vase" hysteri er klar og jeg kan SLET ikke forstå at den er så skide populær...

Men det virker som om trenden for tiden er at materielle og "sjældne" ting er status og har man sådan én grimmerian stående så er man "noget" 

Og jeg vil lige sige at jeg ikke er ude på at tale ned til nogen her og jeg kan godt forstå andre kan synes den er pæn, det synes jeg bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.