Været på Imerco.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

Nadia&Daniel

An&Jo skriver:

måske man skulle hale indenom og bestille den lille også.. haha

Har hørt rygter om at den kommer i fast sortiment (så nu må vi se)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Isabella_mor

Hvor er det vandvittigt at gå så meget basærk over en F*cking vase.! (Imercos facebookside, jeg skulle lige ind og se.)  

det er jo en vase.! En VASE.! Det er altså ikke livsnødvendigt at have sådan en vase.! Det er bare en vase.! 

Fik jeg sagt at det bare er en vase?? 

Anmeld

26. august 2014

GUSO

Isabella_mor skriver:

Hvor er det vandvittigt at gå så meget basærk over en F*cking vase.! (Imercos facebookside, jeg skulle lige ind og se.)  

det er jo en vase.! En VASE.! Det er altså ikke livsnødvendigt at have sådan en vase.! Det er bare en vase.! 

Fik jeg sagt at det bare er en vase?? 

Har det nøjagtig som dig hvad sker der for de mennesker tror der er sket massive hjerneblødninger og så er det bare en fucking vase!!!!

Anmeld

26. august 2014

Isabella_mor

GUSO skriver:

Har det nøjagtig som dig hvad sker der for de mennesker tror der er sket massive hjerneblødninger og så er det bare en fucking vase!!!!

Jeg kan godt se fidusen i at købe vasen for at sælge den igen til den dobbelte pris. Folk der er desperate efter hurtige penge får det, og folk der er ved at dø over ikke at have fået fat i vasen, kan få den til overpris. Det er ikke sælger der sidder tilbage med en lang næse. 

Jeg gad ikke engang at bøvle med at sidde i kø for at købe vasen for at bøvle med at skulle sælge den videre. 

Anmeld

26. august 2014

Christine

Nadia&Daniel skriver:

Nej hun var heldigvis ikke i nærheden af andre og hun kom heller ikke selv galt afsted Nu har jeg selv arbejdet i Salling - og kender kundernes gode og dårlige sider

Det var godt! Jeg tror ikke nogen kom til skade, men det var et rent held 

Jeg må indrømme at jeg ikke kendte lige præcis dén side af Salling-kunder. Men jeg ved heller ikke hvor tit den slags kø-"tilbud" forekommer. Man må jo sige at vase-situationen er ret vild og speciel! Godt i fik en 

Den store (mellem) bliver vel forhåbentlig ikke en del af deres faste sortiment?! For så er der da mange inkl. jeg selv der lige kunne have sparet de kvaler 

Min mand har skaffet mig en (ikke til overpris) og jeg er SÅ glad, fordi det virkelig er tanken der tæller når jeg ved hvor svært det har været. Selv om jeg havde overlevet snildt uden, så ER den jo flot.

Anmeld

26. august 2014

SandraXOXO

Jeg har ikke selv forsøgt mig med at købe vasen, Vi har så mange vaser i forvejen Der Ikke engang står fremme . Men jeg har fuldt lidt med via grupper på fb feks os der elsker boligindretning og Imerco.dk og Hold da kæft et cirkus :-D Jeg kan slet ikke forstå det. Den er da fin, men ikke lige så fin som den med gule striber. Der er gået sport i at få den. Det minder mig om min barndom og jagten på alle spice girls kortene :-P :-D damn det var kaos. :-P

Anmeld

26. august 2014

k&k&k&k

Isabella_mor skriver:

Jeg kan godt se fidusen i at købe vasen for at sælge den igen til den dobbelte pris. Folk der er desperate efter hurtige penge får det, og folk der er ved at dø over ikke at have fået fat i vasen, kan få den til overpris. Det er ikke sælger der sidder tilbage med en lang næse. 

Jeg gad ikke engang at bøvle med at sidde i kø for at købe vasen for at bøvle med at skulle sælge den videre. 

Har set på gul&gratis at der er en som sælger den til 4000 kr.

Og nej, der er ikke et nul for meget - som sælger skriver; udbud og efterspørgsel!

Men det er jo SINDSYGT med den vase! Og personligt synes jeg ikke engang den er pæn?

Anmeld

26. august 2014

Isabella_mor

k&k&k&k skriver:

Har set på gul&gratis at der er en som sælger den til 4000 kr.

Og nej, der er ikke et nul for meget - som sælger skriver; udbud og efterspørgsel!

Men det er jo SINDSYGT med den vase! Og personligt synes jeg ikke engang den er pæn?

den skal nok blive solgt til den pris... det er jeg sikker på. med mindre at folk kommer sig oven på hjerneblødningen... 

Anmeld

26. august 2014

ESV

Det er en joke, ikke om jeg gad alle de kvaler for en VASE! Den er flot syntes jeg ingen tvivl om det men så er det bare en vase. At folk bliver så sure og hysteriske come on find jer en hobby! Nogle af de kommentarer der er kommet til. Imerco på facebook er så langt ude. Man tager sgu da ikke fri for at købe en vase altså come on få et liv!

Anmeld

26. august 2014

Isabella_mor

Problem solved.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.