Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg søger andre der er på min alder og gravid , jeg er 41 og gravid , jeg har luret på fb , om der var nogle grupper , men men men kun ung mor osv ... håber der er andre end mig der ude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elisabeth Juhler skriver: Hej Jeg søger andre der er på min alder og gravid , jeg er 41 og gravid , jeg har luret på fb , om der var nogle grupper , men men men kun ung mor osv ... håber der er andre end mig der ude
Du er helt bestemt ikke den eneste "derude" der er over 40 og gravid!
(Jeg var 36 da vi fik vores første (og eneste) søn og jeg møder ikke mange på egen alder med helt små, der ikke som minimum har større søskende)
Jeg har ingen idéer til hvor du skal lede, men vil bare ønske dig stort tillykke med den lille i maven og håber du finder nogen at tale med
jeg er ikke 40+ men er 37 og 38 år nå vi får vores datter og hun bliver den eneste vi får da det har været en kamp på 9 år at få hinde
kan godt følge dig i at det ikke er nemt at finde en gruppe over de 40 håber du finder nogen
Neej det her er mit 5 barn men puuuuuuh synes godt nok det er hårdt denne her gang , men nu er det altså også den sidste mine de andre børn er voksende , og så har jeg lige Noa på snart 4 år , og så kommer der lige en her i det nye år vi glæder os , men savner lidt at høre om hvordan andre på min alder oplever det at være gravid og om de ved om de får 1 eller 2 ? der er jo større chancer for 2 stk i pakken jo ældre man er .... men 1000 tak fordi i alle gad at svare
Thi hi hvor er det skønt, troede jeg var den eneste herinde der er over 40 .
Jeg er 46 og 16+1 i dag, det er mit første barn, det har jeg ventet længe på meget længe, jeg nyder livet på landet i Himmerland / Nordjylland.
Venlig hilsen Sisse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128