termin i februar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

Mor til guldklumpen

mortilfebruar skriver:

Jeg har købt tøj i str. 50 og op efter, jeg har ikke købt særlig meget tøj i 50, da han vokser hurtig ud af det, og har jeg købt i str.56 op til 80. så tøj kommer han ikke til at mangle udover det så jeg har købt langærmet bluser, alt, og nogle lækre tæpper baby har et helt klædeskab med tøj og ting 

Jeg er gået på udkig efter en dragt (pose) uden ben og ærmer, hvis du forstår, i uld I stedet for flyverdragt, og alt det andet.

Ok vi har også købt lidt i 50 men mest i 56 hvis nu han bliver en ordentlig basse. Men ja jeg har også kigget meget efter dragter, både i uld og især efter køreposer. Nu må vi se hvad det ender med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Mor til guldklumpen

Er der nogen der har født ?. Jeg er ved at være ret utålmodig

Anmeld

20. januar 2015

Sheenalarsen

Venter en lille dreng til feb skriver:

Er der nogen der har født ?. Jeg er ved at være ret utålmodig

Jeg har ikke født endnu!  

men jeg har nogle smerter som kommer og går. Så det er spænende om lille manden snart kommer  

Anmeld

22. januar 2015

Mor til guldklumpen

mortilfebruar skriver:

Jeg har ikke født endnu!  

men jeg har nogle smerter som kommer og går. Så det er spænende om lille manden snart kommer  

Åh det lyder spændende . Jeg har også lidt ondt indimellem og tænker straks nu går det igang, uha det er så spændende efterhånden. Er du slet ikke nervøs for fødslen? Hvad er jeres søn blevet vurderet til i vægt?. Vores vejer åbenbart alt for lidt, kun ca 2400 så har været til tre ekstra skanninger. 

Anmeld

28. januar 2015

Sheenalarsen

Venter en lille dreng til feb skriver:

Åh det lyder spændende . Jeg har også lidt ondt indimellem og tænker straks nu går det igang, uha det er så spændende efterhånden. Er du slet ikke nervøs for fødslen? Hvad er jeres søn blevet vurderet til i vægt?. Vores vejer åbenbart alt for lidt, kun ca 2400 så har været til tre ekstra skanninger. 

Jeg tror det var/er snyde veer :p 

jo jeg er hunderæd for fødselen, er ikke så meget bange for smerterne, mere om hvordan det kan være at sådan et stort hovede skal ud i gennem sådan et lille hul det jeg mest bange for.  Hvordan har du det med det? 

Han er blevet vurderet til 3300 ca. Så må vi se om han vejer det når han kommer  

hvad skal jeres basse hedde? Har i nogle tanker?  

Anmeld

17. februar 2015

Mor til guldklumpen

Jeg blev sat igang den 2/2 sent om aftnen og fødte så den 3 dagen efter. Fordi han var så lille og ikke ville tage på. Han vejede 2800 da han kom ud��❤️. Men jeg synes slet ikke fødslen var så slem som jeg frygtede og jeg var ret bange inden��. Har du født? 

Anmeld

17. februar 2015

Mor til guldklumpen

Mor til William feb 2015 skriver:

Jeg blev sat igang den 2/2 sent om aftnen og fødte så den 3 dagen efter. Fordi han var så lille og ikke ville tage på. Han vejede 2800 da han kom ud��❤️. Men jeg synes slet ikke fødslen var så slem som jeg frygtede og jeg var ret bange inden��. Har du født? 

Og vores søn skal hedde William hvad med jeres? Det bliver en basse i får det er da dejligt

Anmeld

17. februar 2015

Sheenalarsen

Og vores søn skal hedde William hvad med jeres? Det bliver en basse i får det er da dejligt

Ja fødte min søn den 8/2 kl 02.02 fødselen varede 4 timer, fik slemme veer ved en 23 tiden og det hele gik bare perfekt!   

han vejede 2980 og var 53 cm, så den var en lille fyr. Han skal hedde Lukas  

Anmeld

17. februar 2015

Sheenalarsen

Så din baby er ellers sund og rask?  

Anmeld

17. februar 2015

Mor til guldklumpen

Ej hvor sjovt så fødte du på min termins dato. Tillykke med ham. Så gik din fødsel også meget hurtig. Men ja han er sund og rask heldigvis. Det er så skønt at være mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.