termin i februar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2014

Sheenalarsen

LilleLene skriver:

haha så husk at købe en fnugrulle

haha Godt du sagde det! jeg skriver det ned på min huskeliste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

anonym37

Sheenalarsen skriver:

Er der andre (lige som mig) der skal føde i februar 2015? kunne det så ikke være sjovt at følge hinanden?

jeg har termin den 6.feb?
hvornår har i?

Det kunne være faktisk være ret hyggeligt, jeg er sat til 16-02-15

Anmeld

20. september 2014

Emilie Kirstine Jessen

Jeg har termin d. 4/2-2015

Anmeld

25. september 2014

Mor til guldklumpen

Åh vi var til MS scanning i tirsdags og vi venter en sund og rask dreng. Sikke en dejlig og ubeskrivelig oplevelse. Hvor meget har i egentlig taget på? Jeg var på vægten i morges puha 55 kilo. Plejer at veje ca 50.

Anmeld

25. september 2014

Sheenalarsen

Åh vi var til MS scanning i tirsdags og vi venter en sund og rask dreng. Sikke en dejlig og ubeskrivelig oplevelse. Hvor meget har i egentlig taget på? Jeg var på vægten i morges puha 55 kilo. Plejer at veje ca 50.

Tillykke med jeres sunde dreng!  

jeg har taget 8kg på, 74 vejede jeg igår, normal vægt på 66. Det er lidt sindssygt så meget jeg har taget på, men meget af det sidder på numsen :p 

Anmeld

25. september 2014

PST

Cat86 skriver:

Tillykke med jeres sunde og raske dreng !

Jeg var selv til MD i sidste uge, og vi fik af vide, at vi ventede os en lille pige  - Du har ret, det var en meget unik oplevelse !

Jeg har endnu ikke taget så meget på - for to uger siden sagde den + 1,5 kilo - føler ikke at jeg er blevet større, og har inden badevægt herhjemme, så et præcist svar kan jeg ikke give dig  

Anmeld

26. september 2014

Mor til guldklumpen

Tillykke med jeres lille pige. Det var ikke meget du har taget på, det er da dejligt. Hehe mit sidder også mest på numse og lår, men det går nok bare den lille har det godt, det er jo det vigtigste. Jeg synes alt andet virker så ligegyldigt efterhånden, jeg kan snart ikke tænke eller snakke om andet end vores lille baby. Heldigvis har min kæreste det på samme måde. 

Vi var ude og fejre Ms skanningen ved at bestille en barnevogn og købe en masse i lyse blåt . Hvor meget har i gjort klar? Har i fundet et navn til den lille?

Anmeld

26. september 2014

LilleLene

Cat86 skriver:

tillykke

Jeg var nede på -4 kg, nu ligger den på -3,5, så 0,5 kg har jeg taget på

Anmeld

3. november 2014

Mor til guldklumpen

Hvad køber i af tøj til jeres februar baby?  Jeg er meget i tvivl om hvor meget tøj man skal købe, hvad størrelse, og skal man købe flyverdragt, en kørepose, eller bare en lun dragt af uld. Hvad gør i? 

Anmeld

3. november 2014

Sheenalarsen

Venter en lille dreng til feb skriver:

Hvad køber i af tøj til jeres februar baby?  Jeg er meget i tvivl om hvor meget tøj man skal købe, hvad størrelse, og skal man købe flyverdragt, en kørepose, eller bare en lun dragt af uld. Hvad gør i? 

Jeg har købt tøj i str. 50 og op efter, jeg har ikke købt særlig meget tøj i 50, da han vokser hurtig ud af det, og har jeg købt i str.56 op til 80. så tøj kommer han ikke til at mangle udover det så jeg har købt langærmet bluser, alt, og nogle lækre tæpper baby har et helt klædeskab med tøj og ting 

Jeg er gået på udkig efter en dragt (pose) uden ben og ærmer, hvis du forstår, i uld I stedet for flyverdragt, og alt det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.