termin i februar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.469 visninger
40 svar
6 synes godt om
21. august 2014

Sheenalarsen

Er der andre (lige som mig) der skal føde i februar 2015? kunne det så ikke være sjovt at følge hinanden?

jeg har termin den 6.feb?
hvornår har i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Sheenalarsen

slet ingen??

Anmeld

23. august 2014

LilleLene

Sheenalarsen skriver:

Er der andre (lige som mig) der skal føde i februar 2015? kunne det så ikke være sjovt at følge hinanden?

jeg har termin den 6.feb?
hvornår har i?

Hehe har skrevet i din tråd før

Men jeg har den 22/2

Anmeld

1. september 2014

Mor til guldklumpen

Jeg har den 8 feb

Anmeld

1. september 2014

Sheenalarsen

Cat86 skriver:

Jeg har den 8 feb

Det 2 dage efter mig ! Tillykke med den lille, ved du hvilke køn det bliver? 

Anmeld

1. september 2014

Mor til guldklumpen

Ja det er lidt sjovt . Nej vi ved det ikke endnu. Vi skal til scanning den 21 og kan bare ikke vente mere . Kender i kønnet? 

Anmeld

1. september 2014

Mor til guldklumpen

Og tillykke til jer også

Anmeld

1. september 2014

Sheenalarsen

Cat86 skriver:

Ja det er lidt sjovt . Nej vi ved det ikke endnu. Vi skal til scanning den 21 og kan bare ikke vente mere . Kender i kønnet? 

Det bliver spænende!   er det til MD scanning? jeg skal til MD scanning den 17! 

ja det bliver en lille dreng, vi betalte selv for kønscanning i uge 14 så næsten det hele er købt ind. 

Anmeld

1. september 2014

Mor til guldklumpen

Ja det er det . Vi har også overvejet at betale os fra det for jeg har meget svært ved at vente. Ej hvor dejligt en lille dreng tillykke . Har i så fundet et navn? 

Anmeld

1. september 2014

Sheenalarsen

Cat86 skriver:

Ja det er det . Vi har også overvejet at betale os fra det for jeg har meget svært ved at vente. Ej hvor dejligt en lille dreng tillykke . Har i så fundet et navn? 

Det kan jeg godt forstå,  bare ventetiden i mit hovede fik mig til at betale nu ved jeg self ikke hvor du bor henne, men jordemorderhuset i Kbh så super godt!  

Ja,  vi har snakket meget om nico, men det kan nå at ændre sig endnu kan jo være den lille slet ikke ligner en nico når vi kommer til 3/4D scanning :p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.