Mama2012 skriver:
Hvor dejligt at læse, at man ikke er alene!!! For mig er graviditet forbundet med smerte og angst"
Første gang var jeg indlagt to gange før uge 30 med truende for tidlig fødsel - og resten af tiden var jeg totalt sengeliggende... Måtte sidde ned i badet og får min kæreste til at vaske mit hår, fordi jeg fik plukkeveer af t gøre det selv...
Han kom heldigvis først 39+0, men var meget lille, fordi alle plukkeveerne og indlæggelserne havde svækket min moderkage og han ikke havde fået næring nok.
Denne gang havde jeg hyperemisis i 14 uger men opkast og så meget kvalme, at jeg til tider har måttet vække min kæreste kravlende, fordi jeg ikke kunne stå op længe nok til at skifte vores søn... Nu er jeg 29+5 og hari perioder MANGE plukkeveer, der er virkelig kraftige og kommer rigtig hyppigt. Er konstant bange for at gå i fødsel igen og ikke komme afsted tids nok til at få det stoppet...
Hader hvert øjeblik - for nåh ja, jeg har også fået konstateret begyndende bækkenløsning - og vil bare gerne have de næste 7 uger til at gå, så jeg kan slappe lidt af...
Toppen er kagen er, at vi lige er flyttet, jeg burde skrive speciale, der skalafleveres 6/10, men vi har først fået institutionsplads til vores søn 1/11, så aner ikke, hvordan jeg skal nå at blive færdig inden termin 1/11...
SUUUUUUk!!! Langt indlæg fyldt med brok - men hvor er det dog rart at kunne sige det højt (aka skrive det) uden nogen ser på en, som om man ikke elsker sit barn - eller siger noget forbudt
jeg har en eller anden idé om at der er MANGE som har det som mig og som dig...
og GU elsker vi alle vores børn. det var/er bare ikke sjovt at være gravid med dem..