Min graviditet.!
Generelt det at være gravid! Det er jo ikke noget man kan nyde.!
Jeg kan i hvert fald ikke.! Jeg synes ikke det er skønt eller rart eller dejligt. Jeg synes det er møg hamrende belastende og hårdt.
Først får man kvalme, så får man ondt. Så får man mere ondt. Så kan man ikke sidde eller ligge ordenligt. Og man kan bare mærke at ens krop er så smadret hver eneste dag.
Så skal man tænke over hvad man spiser g hvad man drikker og hvad man vasker sit hår i.
Ja det er ligefør man skal tænke over hvad man tørrer sin R*V i..
Jeg har 6 uger til terminen. Jeg har 6 uger tilbage i mit graviditetsfængsel. 6 uger hvor jeg ikke kan gå ordenligt uden at det gør pikke ondt i ryggen/lænden, hvor jeg ikke kan sidde ordenligt og rejse mig pga et haleben der pludselig, ud af det blå, begyndte at gøre SKIDE ondt. 6 uger hvor jeg bliver idiot hvis ungen får hikke igen det er så ubehageligt. 6 uger tilbage hvor jeg føler at alt det jeg indtager af føde bliver siddende i halsen. 6 uger hvor jeg ikke engang kan cykle en tur.! 6 uger hvor jeg så gerne ville pakke vores ting ned.! 6 uger hvor jeg skal tage de fucking jernpiller og what not.! 6 uger hvor jeg har lægkramper hver nat, i BEGGE ben.
Det eneste gode ved en en graviditet er barnet der kommer ud af det. At være gravid er bare slet ikke mig.!
Godt det er sidste gang. Og hvor var det dejligt at brokke mig lidt.! Det trængte jeg til.!
Anmeld