Uforpligtende sex med en man møder over nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Også selv om vi sådan set har brudt og at det var mig, der valgte det. Altså fordi jeg havde følelser for ham, mens han mest vil ses uforpligtende og når han ikke har andre?

Så er det vel usansynligt at han ændrer mening omkring det

pas.. jeg er ikke særlig erfaren på det der område.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Kay

Anonym skriver:

Hi hi er allerede ved at overveje frem og tilbage med den mand skal vælge sex med ham og så leve med at, der er en risiko for at jeg bliver ved med at være forelsket i ham. Eller skal jeg vælge min selvrespekt og tænke, at jeg er for god til at dyrke sex med en der ikke kan give mig det jeg vil have?

men det du ville havde til at starte med var jo lige netop sex ? 

inden jeg mødte min mand, havde jeg en "god ven" eller det vil sige... vi snakkede egentlig ik om ret meget... men han var nu et meget godt knald... og vi havde det begge fint med den aftale... vi så lidt film en gang i mellem før eller efter... og han var sød og stille og roelig... en hyggelig fyr... men vi var enige fra start af om hvad det var vi "lavede"... 

hvis du ikke kan fortsætte på det aftale grundlag i lavede... så syntes jeg det er rigtig af dig at stoppe det... for ricikoen for at ende med et knust hjerte er rigtig stor... 

Anmeld

23. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Også selv om vi sådan set har brudt og at det var mig, der valgte det. Altså fordi jeg havde følelser for ham, mens han mest vil ses uforpligtende og når han ikke har andre?

Så er det vel usansynligt at han ændrer mening omkring det

Jeg synes at du skal glemme ham og komme videre. Aftalen var uforpligtende sex, det blev mere for dig og ikke for ham. Der er ikke noget at bygge videre på, så det er bedst med en kold tyrker.

Og så synes jeg at du skal gøre op med dig selv om du overhovedet er interesseret i uforpligtende sex? Var ham har fyren virkelig så speciel at du mod dine egne planer og ønsker blev forelsket i ham - eller havde du måske meget nemt ved at udvikle følelser for ham fordi du i virkeligheden leder efter en kæreste?

Pøj pøj med din videre søgen efter hvad det nu er du leder efter. 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes at du skal glemme ham og komme videre. Aftalen var uforpligtende sex, det blev mere for dig og ikke for ham. Der er ikke noget at bygge videre på, så det er bedst med en kold tyrker.

Og så synes jeg at du skal gøre op med dig selv om du overhovedet er interesseret i uforpligtende sex? Var ham har fyren virkelig så speciel at du mod dine egne planer og ønsker blev forelsket i ham - eller havde du måske meget nemt ved at udvikle følelser for ham fordi du i virkeligheden leder efter en kæreste?

Pøj pøj med din videre søgen efter hvad det nu er du leder efter. 

Han havde et eller andet. Ja. Men altså tænker også virkelig om jeg skal have uforpligtende sex overhovedet. Bryder mig faktisk ikke om at blive overrasket på den måde af mine følelser-

Hvis jeg skal, er jeg lige ved at mene, at jeg hellere vil møde en i byen. Så når der ikke at opstå de samme ting som hvis man skriver og skriver sammen.

Anmeld

23. september 2014

Mick

Anonym skriver:

Han havde et eller andet. Ja. Men altså tænker også virkelig om jeg skal have uforpligtende sex overhovedet. Bryder mig faktisk ikke om at blive overrasket på den måde af mine følelser-

Hvis jeg skal, er jeg lige ved at mene, at jeg hellere vil møde en i byen. Så når der ikke at opstå de samme ting som hvis man skriver og skriver sammen.

Det ikke nemt, skal man lytte til følelserne, eller liderligheden, de to ting er ikke altid enige om hva vej det skal. Men hva føler du mest for?

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Det ikke nemt, skal man lytte til følelserne, eller liderligheden, de to ting er ikke altid enige om hva vej det skal. Men hva føler du mest for?

han har en anden så valget blev truffet for mig. og tror også det er det sundeste. 

Anmeld

24. september 2014

Mick

Anonym skriver:

han har en anden så valget blev truffet for mig. og tror også det er det sundeste. 

Det lyder som en god plan så :-)

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Det lyder som en god plan så :-)

Har skiftet ham ud med en anden. Gider ikke sidde og klynke over ham 

Anmeld

24. september 2014

Mick

Anonym skriver:

Har skiftet ham ud med en anden. Gider ikke sidde og klynke over ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.