Anonym skriver:
Længe siden dating og to be honest, er det også mest bare sex jeg er interesseret i.
Skriver på et andet forum (ikke et dating forum) med en mand, vi har udvekslet et par mails mest om uddannelse og litteratur. Jeg kan se på hans billede, at han er min type altså udseendet bare og at han er single.
Vi har haft det sådan med at kigge i hinandens profil temmelig ofte (kan man se da der er sådan en lureblog)
I en mail spurgte han så hvad jeg søgte. Jeg svarede noget med at jeg kan lide at skrive, så jeg bare søgte inspiration (gennem debatterne) og at jeg måske også søgte noget uforpligtende underholdning. Skyndte mig at tilføje at han ikke måtte forstå det som et dårligt forsøg på at score ham.
Men... Jeg er vist mere interesseret i ham end som så. Synes faktisk at han afgjort er et emne til noget uforpligtende. Men hvordan tager man initiativ?
For 4 år siden havde jeg den samme ide, jeg skulle bare hygge med og det sku være uforpligtende, min kone havde samme ide, nu har vi to børn og bor sammen. Så man kan havde nogle ideer, og wupti, så endte det anderledes.
Men seriøst hop ud i det, du har jo nævnt overfor ham, hva du søgte, så han ved jo hvad han evt måtte gå ind til, og så det jo bare at føle sig frem og, frem for alt nyde det :-)
Ha en dejlig aften :-)
Anmeld