Uforpligtende sex med en man møder over nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

Sissel

Altså er det et forum hvor man skriver for at chatte eller for at finde en evt partner? Af den ene eller anden slags.. Hvis det er en dating site, tvivler jeg på at han er der for at få pennevenner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Altså er det et forum hvor man skriver for at chatte eller for at finde en evt partner? Af den ene eller anden slags.. Hvis det er en dating site, tvivler jeg på at han er der for at få pennevenner..

Det er faktisk alt muligt, debat omkring film, musik, kunst, litteratur, kærlighed, sex, computerspil, men sådan et for ikke mainstream mennesker. Så der kan være 1000 grunde til at være i det forum ud over sex, faktisk står der når man melder sig ind, at dette er ikke dating.

Anmeld

21. september 2014

Mick

Anonym skriver:

Længe siden dating og to be honest, er det også mest bare sex jeg er interesseret i.

Skriver på et andet forum (ikke et dating forum) med en mand, vi har udvekslet et par mails mest om uddannelse og litteratur. Jeg kan se på hans billede, at han er min type altså udseendet bare og at han er single.

Vi har haft det sådan med at kigge i hinandens profil temmelig ofte (kan man se da der er sådan en lureblog)

I en mail spurgte han så hvad jeg søgte. Jeg svarede noget med at jeg kan lide at skrive, så jeg bare søgte inspiration (gennem debatterne) og at jeg måske også søgte noget uforpligtende underholdning. Skyndte mig at tilføje at han ikke måtte forstå det som et dårligt forsøg på at score ham.

Men... Jeg er vist mere interesseret i ham end som så. Synes faktisk at han afgjort er et emne til noget uforpligtende. Men hvordan tager man initiativ?

For 4 år siden havde jeg den samme ide, jeg skulle bare hygge med og det sku være uforpligtende, min kone havde samme ide, nu har vi to børn og bor sammen. Så man kan havde nogle ideer, og wupti, så endte det anderledes. 

Men seriøst hop ud i det, du har jo nævnt overfor ham, hva du søgte, så han ved jo hvad han evt måtte gå ind til, og så det jo bare at føle sig frem og, frem for alt nyde det :-)

Ha en dejlig aften :-)

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Mick skriver:

For 4 år siden havde jeg den samme ide, jeg skulle bare hygge med og det sku være uforpligtende, min kone havde samme ide, nu har vi to børn og bor sammen. Så man kan havde nogle ideer, og wupti, så endte det anderledes. 

Men seriøst hop ud i det, du har jo nævnt overfor ham, hva du søgte, så han ved jo hvad han evt måtte gå ind til, og så det jo bare at føle sig frem og, frem for alt nyde det :-)

Ha en dejlig aften :-)

Hej Mick 

Du fortjener lige en update :-) Sikke en sød og sjov historie med din kone. Den her historie fik også en anden udgang end jeg havde troet.

Vi mødtes og havde sex og det skete igen, og vi skrev rigtigt meget sammen imellem. I alt havde vi kontakt i 5 uger, jeg blev temmelig forelsket, det var ikke gengældt. Han ville gerne fortsætte med at ses til uforpligtende sex. Men jeg valgte at bryde med ham simpelthen af hensyn til mine følelser.

Som en ekstra info til denne historie hører så også lige, at jeg er ni år ældre end ham :-)

Anmeld

22. september 2014

Mick

Anonym skriver:

Hej Mick 

Du fortjener lige en update :-) Sikke en sød og sjov historie med din kone. Den her historie fik også en anden udgang end jeg havde troet.

Vi mødtes og havde sex og det skete igen, og vi skrev rigtigt meget sammen imellem. I alt havde vi kontakt i 5 uger, jeg blev temmelig forelsket, det var ikke gengældt. Han ville gerne fortsætte med at ses til uforpligtende sex. Men jeg valgte at bryde med ham simpelthen af hensyn til mine følelser.

Som en ekstra info til denne historie hører så også lige, at jeg er ni år ældre end ham :-)

Ja det en lidt sjov historie :-) Åh jamen du har da ihverfald haft 5 dejlige og sjove uger, men ja man skal passe på sig selv og sine følelser :-) 

Ni år, måske han så vær et andet sted henne i livet end dig, men sådan går det jo. 

Tak for din update

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Ja det en lidt sjov historie :-) Åh jamen du har da ihverfald haft 5 dejlige og sjove uger, men ja man skal passe på sig selv og sine følelser :-) 

Ni år, måske han så vær et andet sted henne i livet end dig, men sådan går det jo. 

Tak for din update

Ja, det må man sige, der er nok bare stor forskel på at være 20 år og 29. 

Men ja det var nogen sjove uger, men nu savner jeg så at høre fra ham  

Anmeld

23. september 2014

Mick

Anonym skriver:

Ja, det må man sige, der er nok bare stor forskel på at være 20 år og 29. 

Men ja det var nogen sjove uger, men nu savner jeg så at høre fra ham  

Det kan jeg da godt forstå, det da trist, Ja der kan godt være lidt forskel, jeg ved det ikke der er 6 år imellem mig og min kone, aldre er jo bare et tal. Men mon ikke der kommer en ny, når man lige er kommet over ham :-)

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Det kan jeg da godt forstå, det da trist, Ja der kan godt være lidt forskel, jeg ved det ikke der er 6 år imellem mig og min kone, aldre er jo bare et tal. Men mon ikke der kommer en ny, når man lige er kommet over ham :-)

Hi hi er allerede ved at overveje frem og tilbage med den mand skal vælge sex med ham og så leve med at, der er en risiko for at jeg bliver ved med at være forelsket i ham. Eller skal jeg vælge min selvrespekt og tænke, at jeg er for god til at dyrke sex med en der ikke kan give mig det jeg vil have?

Anmeld

23. september 2014

Isabella_mor

jeg ville sige at du bare skal skrive med ham og så se hvad det udvikler sig til

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg ville sige at du bare skal skrive med ham og så se hvad det udvikler sig til

Også selv om vi sådan set har brudt og at det var mig, der valgte det. Altså fordi jeg havde følelser for ham, mens han mest vil ses uforpligtende og når han ikke har andre?

Så er det vel usansynligt at han ændrer mening omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.