Uforpligtende sex med en man møder over nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.329 visninger
28 svar
19 synes godt om
18. august 2014

Anonym trådstarter

Længe siden dating og to be honest, er det også mest bare sex jeg er interesseret i.

Skriver på et andet forum (ikke et dating forum) med en mand, vi har udvekslet et par mails mest om uddannelse og litteratur. Jeg kan se på hans billede, at han er min type altså udseendet bare og at han er single.

Vi har haft det sådan med at kigge i hinandens profil temmelig ofte (kan man se da der er sådan en lureblog)

I en mail spurgte han så hvad jeg søgte. Jeg svarede noget med at jeg kan lide at skrive, så jeg bare søgte inspiration (gennem debatterne) og at jeg måske også søgte noget uforpligtende underholdning. Skyndte mig at tilføje at han ikke måtte forstå det som et dårligt forsøg på at score ham.

Men... Jeg er vist mere interesseret i ham end som så. Synes faktisk at han afgjort er et emne til noget uforpligtende. Men hvordan tager man initiativ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Længe siden dating og to be honest, er det også mest bare sex jeg er interesseret i.

Skriver på et andet forum (ikke et dating forum) med en mand, vi har udvekslet et par mails mest om uddannelse og litteratur. Jeg kan se på hans billede, at han er min type altså udseendet bare og at han er single.

Vi har haft det sådan med at kigge i hinandens profil temmelig ofte (kan man se da der er sådan en lureblog)

I en mail spurgte han så hvad jeg søgte. Jeg svarede noget med at jeg kan lide at skrive, så jeg bare søgte inspiration (gennem debatterne) og at jeg måske også søgte noget uforpligtende underholdning. Skyndte mig at tilføje at han ikke måtte forstå det som et dårligt forsøg på at score ham.

Men... Jeg er vist mere interesseret i ham end som så. Synes faktisk at han afgjort er et emne til noget uforpligtende. Men hvordan tager man initiativ?

Du spørger da bare ligeud om han er til en gang uforpligtende sex. 

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

Hvis han siger nej? Eller synes det er mega klamt? Vi har jo ikke skrevet om sex overhovedet.

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du spørger da bare ligeud om han er til en gang uforpligtende sex. 

Nu skrev jeg jo netop, at det ikke var et forsøg på at score ham. Ville det så ikke være underligt pludselig at skrive by the way skal vi knalde?

Anmeld

18. august 2014

modesty

Nu skrev jeg jo netop, at det ikke var et forsøg på at score ham. Ville det så ikke være underligt pludselig at skrive by the way skal vi knalde?

Men det er jo dét du vil sige, uanset om du formulerer det på den ene eller den anden måde. Hvis han skal forstå hensigten.

Hvis han siger nej, så er det jo bare dét. Hellere vide det upfront end skulle bruge en masse tid og bøvl på at prøve at snige et svar ud af ham uden egentlig at stille spørgsmålet.

Men det er jo bare sådan jeg ville gøre det. Kan ikke se nogen grund til ikke bare at sige det som det er. Måske andre kan komme med mere subtile idéer.  

Han vil ikke synes det er klamt - du er ærlig og ligefrem, det er ikke klamt.

Hvordan skal det forstås at han spørger hvad du søger? Hvordan var det konkret formuleret?

Anmeld

18. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Hvis han siger nej? Eller synes det er mega klamt? Vi har jo ikke skrevet om sex overhovedet.

Det er en mand vi taler om! Kunne ikke forestille mig han ville synes andet end at det er frækt og fedt du spørger Tag du bare initiativ, er sikker på du spørger om det han ikke tør!!

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men det er jo dét du vil sige, uanset om du formulerer det på den ene eller den anden måde. Hvis han skal forstå hensigten.

Hvis han siger nej, så er det jo bare dét. Hellere vide det upfront end skulle bruge en masse tid og bøvl på at prøve at snige et svar ud af ham uden egentlig at stille spørgsmålet.

Men det er jo bare sådan jeg ville gøre det. Kan ikke se nogen grund til ikke bare at sige det som det er. Måske andre kan komme med mere subtile idéer.  

Han vil ikke synes det er klamt - du er ærlig og ligefrem, det er ikke klamt.

Hvordan skal det forstås at han spørger hvad du søger? Hvordan var det konkret formuleret?

Ja dybest set og det er jo ikke én jeg kender og begynder at se, så et eller andet sted er det vel egentlig ligegyldigt, hvad han tænker.

Han skrev vist "Hvad er det du leder efter på (navn på forummet) Du virker som en person, der søger efter et eller andet?"

Så det jeg tænkte var, at den kan betyde meget andet end noget seksuelt.

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Det er en mand vi taler om! Kunne ikke forestille mig han ville synes andet end at det er frækt og fedt du spørger Tag du bare initiativ, er sikker på du spørger om det han ikke tør!!

Tænker jeg squ også. Altså for selv om man ikke har lyst er det jo et kompliment og har egentlig mest lyst til at tænke på mig selv.

Anmeld

18. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja dybest set og det er jo ikke én jeg kender og begynder at se, så et eller andet sted er det vel egentlig ligegyldigt, hvad han tænker.

Han skrev vist "Hvad er det du leder efter på (navn på forummet) Du virker som en person, der søger efter et eller andet?"

Så det jeg tænkte var, at den kan betyde meget andet end noget seksuelt.

Well... Det er en lidt tvetydig formulering, men det kunne da helt klart tyde på at han var interesseret.

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Well... Det er en lidt tvetydig formulering, men det kunne da helt klart tyde på at han var interesseret.

Jeg tror jeg sparker mig selv i røven i stedet for at stå og træde mig selv over fødderne.

Hm men sagen er at han ikke har læst min sidste mail. Han har kun læst den, hvor jeg skrev, at jeg samlede inspiration til skrivning. Den hvor jeg skriver det andet med uforpligtende underholdning og at jeg ikke prøver at score ham, har han ikke læst (kan jeg se)

Så var det en ide at vente på, at han har læst og svare og så ud fra det svar blive klogere på om det er det ene eller det andet han sådan fisker efter?

Altså hvis han nu mere eller mindre ignorere den mail med det uforpligtende og bare skriver om litteratur og skrivning, så kan jeg vel gå ud fra at han ikke er interesseret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.