Ulykkelige superhelt. Børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Morjanne76 skriver:

Har du spurgt pædagogerne til de mærker, du oplever han har? Du får det ikke godt, så længe hverken din søn eller dig, føler jer trygge ved børnehaven. Tag en snak med den pædagog, du stoler mest på, om hvordan du har det.

Positive tanker herfra ��

Hun spidser mig af med : ja der har været noget fnidder mellem X og Y.... Eller Ja Y er også stid ( ikke min modparten) Eller! Jeg så ikke lige hvad der skete men han er vist faldet. Osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Christine

Aisha skriver:

Jeg har sagt at jeg gerne vil have et møde. Hurtigst muligt. Dette har været på i flere år og det bliver ikke bedre. Han er bare blevet bedre til at lukke af. Han ved han bliver hentet når han har spist og leget lidt. Han holder bare ud.

Stakkels lille mand 

Kan ikke forstå at pædagogerne ikke kan finde ud af at tage hånd om det. Håber det hjælper at snakke med dem igen, men hvis ikke så forstår jeg godt hvis du føler dig nødt til at finde en anden institution. Så håber jeg dog du vil klage over institutionen, for jeg synes ikke det er rimeligt hvis de ikke tager sig af din søn og den måde at drive stedet på skal da ændres!

Anmeld

18. august 2014

lineog4

Jeg tror det er vigtigt at lytte til sin mavefornemmelse. Jeg har haft alle 3 børn i samme institution og er yderst tilfreds, men når jeg ser tilbage på min mellemste skulle jeg nok have lyttet til min mavefornemmelse og ikke været så meget en tryghedsnarkoman. Der var absolut ikke noget galt med institutionen, men min dreng passede bare ikke ind i den drengegruppe, fik aldrig rum til at blive Liam med alle sine kompetencer og også fejl.

At se ham vokse med syvmileskridt da han startede i SFO/skole og høre dem fortælle om min dreng og sige: det er bare er helt andet billede ned børnehaven, har gjort jeg nu tror mere på min mavefornemmelse. 

Og skal lige sige lillebror har det som en fisk i vandet der nede - så det handler ikke om institutionen, men om børnegruppen, forskellige børnetyper og og og og....

Anmeld

18. august 2014

Mumto3

Aisha skriver:

Mit billed af ham er at han er en klog lille gut, Stille rolig. Elsker struktur og orden. Konflikt sky- Hader høje larme incl højt musik. det er rigtig nok jeg er så træt af at han aldrig forsvare sig. Siger STOP! NOK! eller bare skubber igen. Jeg vil ikke forandre ham bare gøre ham stærkere... Pædagogerne kan slet ikke forstå hvorfor han ikke vil være der der er jo perfekt ? Når han er der så er der jo ingenting. Og de kradse mærker han har engang imellem, Godeste gud ! han er en dreng drenge har blå mærker og er vilde. Han må selv have påført sig dem. Han siger bare de slår ham så han kan blive hjemme. Osv Osv.. Det er som om vi bare taler forbi hinanden. Jeg har lyst til at ruske i hende og sige se på ham! Jeg er så ked af det. Håber han får nogle flere gode dage.

Jeg ville klart flytte ham! Vi har selv stået i et børnehave skift, og det var en meget svær beslutning, men når jeg høre om din søn tænker jeg, hvad kan han vinde og hvad kan han tabe? Han er der fordi han ved han skal, så det vil han også kunne i en ny børnehave. Han vil være den nye dreng, som er større end de allersidste, og som de andre børn IKKE ved hører til nederst i hierarkiet, og derfor vil de ikke bare slå og kradse løs på ham.

jeg synes det lyder spm om pædagogerne slet ikke ser hvem han er som person, og han må være så utryg og ensom når der ikke er nogle voksne til at hjælpe og støtte ham. Åh stakkels dreng! Jeg kan godt forstå dit moderhjerte græder for ham!

Anmeld

19. august 2014

put

Jeg vil også sige, lyt til din mavefornemmelse. Hvis du føler at børnehaven ikke er det rette sted for din søn så skift til en ny. Hurtigst muligt! Hvad har du/i at miste? Han kan jo ikke lide at være i børnehaven og trives ikke. Hvis han gang på gang fortæller dig at han bliver kradset af de andre børn og han ikke føler at du tror på det han siger og istedet lytter til pædagogernes version, Så mister han til sidst tilliden til at de voksne kan hjælpe ham og ikke tror på det han fortæller men istedet sender ham tilbage i for ham "løvens hule". �� jeg synes det lyder som om at du er en rigtig god mor for din søn og at du vil gøre alt for ham.  Jeg skriver det bare for at fortælle at man nogle gange bliver nød til at lytte til sin mavefornemmelse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.