86nille skriver:
Dejligt at hører fra folk med erfaringer for jeg er først begyndt at opfatte det hele nu.... Jeg er 14+3 Idag og har netop været til læge og fået sygemeldingen igennem nu er der bare en masse praktiske ting ned at få sat uddannelsen i bero og ja finde ud af hvordan med de sygedagpenge søges eller hvad man nu gør... Har selv 2 point på den der skala der fordi jeg desværre har gigt oven i graviditeten så de mener den godt kan blive lidt sej for mig senere hen så er ganske glad for sygemeldingen...
Og har det også ok når jeg ik gør for meget på en dag... Og var i trætte på dette tidspunkt? Jeg er konstant træt og mangler ofte søvn om natten på grund mine tisseture
men også en masse tanke mylder....
Men er mere glad nu end for en uge siden og de to har det fint fik vi det afvide i torsdags 
Stort tillykke med de to små i maven.
Jeg har ingen erfaring med at vente tvillinger, men som rheumatologisk sygeplejerske vil jeg bare informere dig om, at vi jævnligt, ved visse typer af gigt, ser, at alle gigtsymptomerne forsvinder under graviditet. Man kan jo håbe, at det også er tilfældet for dig. 
Anmeld