Tvillinger... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

M (:

86nille skriver:

Dejligt at hører fra folk med erfaringer for jeg er først begyndt at opfatte det hele nu.... Jeg er 14+3 Idag og har netop været til læge og fået sygemeldingen igennem nu er der bare en masse praktiske ting ned at få sat uddannelsen i bero og ja finde ud af hvordan med de sygedagpenge søges eller hvad man nu gør...  Har selv 2 point på den der skala der fordi jeg desværre har gigt oven i graviditeten så de mener den godt kan blive lidt sej for mig senere hen så er ganske glad for sygemeldingen...  Og har det også ok når jeg ik gør for meget på en dag... Og var i trætte på dette tidspunkt? Jeg er konstant træt og mangler ofte søvn om natten på grund mine tisseture  men også en masse tanke mylder.... 

Men er mere glad nu end for en uge siden og de to har det fint fik vi det afvide i torsdags 

Stort tillykke med de to små i maven.

Jeg har ingen erfaring med at vente tvillinger, men som rheumatologisk sygeplejerske vil jeg bare informere dig om, at vi jævnligt, ved visse typer af gigt, ser, at alle gigtsymptomerne forsvinder under graviditet. Man kan jo håbe, at det også er tilfældet for dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Tvillingemor80

Jeg blev mor til tvillinger som 19 årig..Det er skønt og helt fantastisk.. De er desuden født 37+3

Stort tillykke

Anmeld

31. august 2014

86nille

Tusinde tak det lyder allerede meget bedre alt sammen når nu man har mere styr på tilværelsen ihvertfald er jeg selv kommet så langt nu at jeg er sygemeldt fra lægen... Og vores nye bil er på trapperne.... 

Og har lige som accepteret de komplikationer der  må komme ellers men kan da godt være jeg kommer til at brokke mig over dem en del især hvis det gigt der driller.. 

Tak for lykønskninger og ja er sikker på den med Ninja mor blir sat på prøve 

Anmeld

31. august 2014

ønskebørn74

Tusinde tak det lyder allerede meget bedre alt sammen når nu man har mere styr på tilværelsen ihvertfald er jeg selv kommet så langt nu at jeg er sygemeldt fra lægen... Og vores nye bil er på trapperne.... 

Og har lige som accepteret de komplikationer der  må komme ellers men kan da godt være jeg kommer til at brokke mig over dem en del især hvis det gigt der driller.. 

Tak for lykønskninger og ja er sikker på den med Ninja mor blir sat på prøve 

Jeg fødte 30+3 da mine blev født ved akut kejsersnit.. 

De lever i bedste velgående og er MEGET store i forhold til hvor tidligt de er født..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.