86nille skriver:
Onsdag fandt min mand og jeg så ud af der var to stk. Det kom virkelig som et chok for mig og er stadig lidt ja puha! Indimellem... Men er glad slet ik det... Mit problem er bare at jeg er verdensmester i at bekymre mig og kan ligesom forstå at der flere komplikationer med tvilling graviditet.. Så nu kan jeg indimellem godt blive et endnu større nerve vrag... Og ligeså vel som alle de penge og udfordringer der kommer når de kommer til..... Havde bare brug for at dele dette med nogen og har i endelig nogen erfaringer om bare selve graviditeten og gerne de positive ting da jeg jo er skide nervøs for det hele.... Ihvertfald tak for jeg måtte dele min tanker lidt om ik andet.....
Tvillinger det er nu også lidt fedt... 
Stort tillykke med den dobbelte glæde

husker også selv chokket vi fik da vi fandt ud af vi ventede tvillinger. Men hvor det også en fantastisk tid man har med dem i maven, selvom det selvfølgelig er hårdt.
Jeg havde ingen komplikationer i forbindelse med min graviditet. Var stort set det samme som med min søn. Dog selvfølgelig lidt tungere til sidst

Tror det er kroppen der bærer graviditeten det kommer an på, kender mange som har haft hele turen med bækkenløsning, flere gange blærebetændelse osv og de ventede kun en.
Så du skal slet ikke bekymre dig. Der bliver holdt godt øje med dine tvillinger i hele graviditeten og du kommer ofte til at se dem til scanning

Jeg har selv lige født 2 fantastisk lækre drenge i mandags ved naturlig fødsel. De blev født 35+0 og fik sonde. Men de har fået den af i dag og de trives rigtig godt. Og det er bare dobbelt glæde når man sidder og kigger på sine små vidundere

Så synes du bare skal nyde den kommende tid du har i vente og ikke unødigt bekymre dig om hvad der måske kan komme undervejs. er sikker på du får en dejlig graviditet med masser af liv i mavsen

Knus en ny tvillingemor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld