Tvillinger... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.937 visninger
23 svar
58 synes godt om
17. august 2014

86nille

Onsdag fandt min mand og jeg så ud af der var to stk.  Det kom virkelig som et chok for mig og er stadig lidt ja puha! Indimellem...  Men er glad slet ik det... Mit problem  er bare at jeg er verdensmester i at bekymre mig og kan ligesom forstå at der flere  komplikationer med tvilling graviditet.. Så nu kan jeg indimellem  godt blive et endnu større nerve vrag...  Og ligeså vel som alle de penge og udfordringer der kommer når de kommer til..... Havde bare brug for at dele dette med nogen og har i endelig nogen erfaringer om bare selve graviditeten og gerne de positive ting da jeg jo er skide nervøs for det hele.... Ihvertfald  tak for  jeg måtte dele min tanker lidt om ik andet..... 

Tvillinger det er nu også lidt fedt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

86nille

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2014

LinLin

Jeg ville også have panikken lidt (meget!!!) hvis det havde vist sig at være tvillinger de gange jeg har været gravid!

Men stort tillykke!

Anmeld

17. august 2014

86nille

Ik meningen  i sku bombarderes ned billeder men kan ik slette indlægget igen... Sorry 

Anmeld

17. august 2014

Mom2

86nille skriver:

Onsdag fandt min mand og jeg så ud af der var to stk.  Det kom virkelig som et chok for mig og er stadig lidt ja puha! Indimellem...  Men er glad slet ik det... Mit problem  er bare at jeg er verdensmester i at bekymre mig og kan ligesom forstå at der flere  komplikationer med tvilling graviditet.. Så nu kan jeg indimellem  godt blive et endnu større nerve vrag...  Og ligeså vel som alle de penge og udfordringer der kommer når de kommer til..... Havde bare brug for at dele dette med nogen og har i endelig nogen erfaringer om bare selve graviditeten og gerne de positive ting da jeg jo er skide nervøs for det hele.... Ihvertfald  tak for  jeg måtte dele min tanker lidt om ik andet..... 

Jeg ville kontakte baby.dk for dit cpr nummer er synligt på det ene billede

Anmeld

17. august 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator
Christina88 skriver:

Jeg ville kontakte baby.dk for dit cpr nummer er synligt på det ene billede

Opdagede det og fjernede det  

vi vil jo gerne beskytte vores brugere  

mvh staff

Anmeld

18. august 2014

Babydrøm

86nille skriver:

Stort tillykke

Anmeld

18. august 2014

et-ønske

Dobbelt tillykke

Jeg husker tydeligt chokket der går lige lidt tid før tankerne og følelserne falder på plads - og jeg må indrømme at det stadig er kaos indimellem
Nu ved jeg ikke om I har børn i forvejen, det har vi og skulle bare lige have en enkelt nu har vi total 5 styk til sammen

Jeg var også meget bekymret, mest for at føde for tidligt. Men jeg gik til 38+0 og havde en fin graviditet. Dog er den sidste tid ret hård, både fysisk og psykisk!! Lyt til læger jm mv - bliv sygemeldt efter deres råd, så du får slappet af!!

Men se lige et par lækre tøser jeg har mig nu de er 12 uger idag

Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil vide mere der er også forskellige facebook grupper
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2014

Mor til F

86nille skriver:

Tillykke med dine kommende tvillinger  

Anmeld

18. august 2014

ØnskeSpir...

Wow! Tillykke gange 2!

Det er min store drøm at få tvillinger engang. Jeg er selv tvilling. Der kan skam være rigtig mange fordele ved at få to på en gang (ifølge min mor). Min mor ville gladeligt have fået et hold tvillinger mere 

Held og lykke med de to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.