Pasning første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

missehxx

Min søn blev passet første gang en hel dag, uden overnatning da han var 10 uger.

Nu er han 15 uger og i næste uge skal han passes af sin mormor en enkelt nat.

Jeg har det helt fint med det. Han er glad når han er hos hende og der er aldrig nogen problemer.

Synes det er vigtigt at man husker at komme lidt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Toeffe87

Da hun var ca 3 måneder var vi over grænsen efter drikkevarer og div til barnedåb. Vi var væk ca 3 timer. Og havde passet det ind med at det var når hun normalt sov middagslur. Hun sov fra vi kørte til vi var tilbage så nåede ikke engang at opdage vi var væk.
Jeg trippede dog mange gange på turen derned og fik kigget utrolig meget på mobilen. Og fortrød utallige gange at jeg overhoved var taget med. Derefter blev hun først passet rigtigt igen da hun var ca 8 mdr.

Anmeld

18. august 2014

Toeffe87

Toeffe87 skriver:

Da hun var ca 3 måneder var vi over grænsen efter drikkevarer og div til barnedåb. Vi var væk ca 3 timer. Og havde passet det ind med at det var når hun normalt sov middagslur. Hun sov fra vi kørte til vi var tilbage så nåede ikke engang at opdage vi var væk.
Jeg trippede dog mange gange på turen derned og fik kigget utrolig meget på mobilen. Og fortrød utallige gange at jeg overhoved var taget med. Derefter blev hun først passet rigtigt igen da hun var ca 8 mdr.

Og det var hendes bedstemor der passede - hun var jo selvfølgelig ikke alene hjemme

Anmeld

18. august 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

lille manden havde kolik, han skreg fra første døgn til han blev 3 mdr, hvor det stilnede lidt af men stadig var slemt.

Han var 6 uger da morfar tog en 3 timer lang tur i barnevogn for at vi kunne få lidt ro og samle kræfterne og også overskuddet. (vi lå i vores seng og stirrede på hinanden og følte os tomme inden i, så vi fik ikke engang sovet.... Husker stadig følelsesen)

Anmeld

18. august 2014

M&J87

vi havde 1 aften da den lille var 6 mdr. Vi var til rund fødselsdag. Det var fra 18-00 han blev passet. og han sov kl.19

Anmeld

18. august 2014

Papillon

Tak for de mange svar

Nogen undrer sig over, at man har brug for at være afsted uden barn, mens andre ser det som sundt for forholdet. Vi er alle forskellige, og det er altså vores ønske at kunne være bare os to et par timer. Jeg er bare ikke helt klar til at lade hende passe endnu, så det venter vi på Hun har det godt med de fleste mennesker, og er særligt vant til sin mormor, så jeg tror egentlig ikke, det er et problem.

Anmeld

18. august 2014

lineog4

Tror ikke Dina var særlig gammel før jeg løb ned i Føtex og var væk 30 min og hun bare var her hjemme. Men da hun kun ville amme, ikke brugte sut og var utrolig morsyg var det aldrig mere end max 30 minutter heller ikke med farmand.

Reel pasning ja det var jo så da hun startede i vuggestue da hun var 14 mnd og der mener jeg også min mor begyndte at tage hende om eftermiddagen til leg, men aldrig aften. Hun sov ude første gang da hun var 2 og det blev til den ene gang og havde så først behov igen da hun var 4.

Vi er måske lidt kedelige, men jeg havde slet ikke behovet for at gå ud. Nød når hun sov og vi havde voksentid, men det var nok.

Det var det samme med de næste børn, og da vi kun har mormor og de ikke kan sove der alle sammen samme dag, så er pasning om aftenen noget der sker her hjemme og så kommer vi hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.