PompdeLux flyverdragt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2014

JH12

Mor11 skriver:

Pomp delux er generelt slidstærkt tøj i god kvalitet. Jeg ville sagtens turde købe en flyverdragt derfra.  

Vi er også helt fuldstændig vilde og tilfredse med deres tøj .. og kvaliteten er fantastisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

JH12

Skouboe skriver:

Didrikssons er genialt - jeg købte en sidste år, og jeg køber aldrig andet til mine unger igen!

Deres extend system er fantastisk til børn, der vokser stærkt som mine og de er umanerligt slidstærke.

Det lyder da godt nok positivt

Anmeld

15. august 2014

morlinen

Vi havde Pomp de Lux sidste vinter, og den ser stort set ikke slidt ud. Hun har brugt den som en næsten 2 årig pige gør, så det er muligt den ville blive mere slidt til at ældre barn. 

Jeg var mega tilfreds med den! Den virker lidt tynd i det, men har alligevel altid holdt hende tør og varm

Anmeld

15. august 2014

Skouboe

Det lyder da godt nok positivt

Det er det også. De har bl.a. en funktion så du kan forlænge ærmer og ben så ungerne ikke vokser ud af dem midt i sæsonen. Vi har prøvet mange flyverdragter, nogle har været ok og nogle har været rædsomme, men med Didriksons har jeg intet at klage over.

De sidder godt på mine unger, de holder til at blive vasket ugentligt og være stive af mudder dagligt og med den hastighed mine unger vokser, er den feature der gør at de kan forlænges genial.

De koster 999, hvilket er ca. midt i prisniveauet på flyverdragter, måske lidt højere. Og jeg har 2 piger der er MEGET hårde ved deres tøj

Anmeld

16. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
JH12 skriver:

Hvordan er tricket to haven i størrelsen?

Syntes de er gode store. Vh stine

Anmeld

2. september 2014

stm2812

JH12 skriver:

Hej de damer..

Vil lige hører hvad i har af erfaringer med PompdeLux flyverdragt?

Sidste år havde vi en fra Reima (til alt for mange penge), hun blev holdt varm og tør og den var enormt lækker.. DESVÆRRE var den bare ikke særlig slid stærk, men nåede dog at holde sæsonen ud inden det gik helt galt...

Har i rigtig gode erfaringer med andet mærk tages det imod med kys-hånd. pris er lige meget, var det er god kvalitet..

Det er til min 2 år gammel datter, som er meget aktiv udenfor, også om vinteren, så den skal virkelig kunne holde til noget!

Vidste ikke lige hvor indlægget skulle være..

På forhånd tak

Vi havde celavi i starten af året men da hun voksede ud af den blev den skiftet ud med ticket to heaven, som hun heldigvis stadig kan passe Og begge mærker har for os virket utrolig slidstærke

Anmeld

2. september 2014

M (:

JH12 skriver:

Hej de damer..

Vil lige hører hvad i har af erfaringer med PompdeLux flyverdragt?

Sidste år havde vi en fra Reima (til alt for mange penge), hun blev holdt varm og tør og den var enormt lækker.. DESVÆRRE var den bare ikke særlig slid stærk, men nåede dog at holde sæsonen ud inden det gik helt galt...

Har i rigtig gode erfaringer med andet mærk tages det imod med kys-hånd. pris er lige meget, var det er god kvalitet..

Det er til min 2 år gammel datter, som er meget aktiv udenfor, også om vinteren, så den skal virkelig kunne holde til noget!

Vidste ikke lige hvor indlægget skulle være..

På forhånd tak

Vi endte med at købe en pompdelux igen - så nu glææææder jeg mig til den kommer med posten, så jeg kan se den irl! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.