Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har kun hørt godt om deres flyverdragter!!
Ellers er jeg tilhænger af molo men de er dyre hvis man ikke køber dem på lagersalg
For at prøve noget nyt kommer min dreng i himmels i år. Men kan ikke svare på om den er god endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lrm skriver: Har kun hørt godt om deres flyverdragter!! Ellers er jeg tilhænger af molo men de er dyre hvis man ikke køber dem på lagersalg For at prøve noget nyt kommer min dreng i himmels i år. Men kan ikke svare på om den er god endnu
Himmel = hummel
JH12 skriver: Hej de damer.. Vil lige hører hvad i har af erfaringer med PompdeLux flyverdragt?Sidste år havde vi en fra Reima (til alt for mange penge), hun blev holdt varm og tør og den var enormt lækker.. DESVÆRRE var den bare ikke særlig slid stærk, men nåede dog at holde sæsonen ud inden det gik helt galt... Har i rigtig gode erfaringer med andet mærk tages det imod med kys-hånd. pris er lige meget, var det er god kvalitet.. Det er til min 2 år gammel datter, som er meget aktiv udenfor, også om vinteren, så den skal virkelig kunne holde til noget! Vidste ikke lige hvor indlægget skulle være.. På forhånd tak
Hej de damer.. Vil lige hører hvad i har af erfaringer med PompdeLux flyverdragt?Sidste år havde vi en fra Reima (til alt for mange penge), hun blev holdt varm og tør og den var enormt lækker.. DESVÆRRE var den bare ikke særlig slid stærk, men nåede dog at holde sæsonen ud inden det gik helt galt... Har i rigtig gode erfaringer med andet mærk tages det imod med kys-hånd. pris er lige meget, var det er god kvalitet.. Det er til min 2 år gammel datter, som er meget aktiv udenfor, også om vinteren, så den skal virkelig kunne holde til noget! Vidste ikke lige hvor indlægget skulle være.. På forhånd tak
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Vi havde en pompdelux til Hjalte sidste år - og vi elskede den!! Men aner ikke om den er slidstærk, da Hjalte mest sad på måsen sidste år.. men overvejer meget kraftigt at købe en til ham igen i år. Han bliver 2 til marts.
Francisca skriver: Min datter havde sidste år en fra LEGO den kan helt klart anbefales!! Du kan stort set ikke se dragten er brugt, den har virkelig holdt godt! Den kan også tåle tørreskab og tørretumbler. Har et høj slidstyrke i forhold til andre mærker. Jeg er selv igang med at kigge efter flyverdragt til min datter som er 2år og jeg sys sku også det er lidt svært i år, for mange af dragterne virker ikke særlig slidstærke fra de forskellige mærker hvilket jo er vigtigt når de ude meget og lege.
Min datter havde sidste år en fra LEGO den kan helt klart anbefales!! Du kan stort set ikke se dragten er brugt, den har virkelig holdt godt! Den kan også tåle tørreskab og tørretumbler. Har et høj slidstyrke i forhold til andre mærker. Jeg er selv igang med at kigge efter flyverdragt til min datter som er 2år og jeg sys sku også det er lidt svært i år, for mange af dragterne virker ikke særlig slidstærke fra de forskellige mærker hvilket jo er vigtigt når de ude meget og lege.
ESV skriver: Det er pudsigt for jeg ville netop ikke anbefalede LEGO vi havde to sidste år og de gik begge i stykker pga slid. Så jeg var dybt skuffet over kvaliteten.
Det er pudsigt for jeg ville netop ikke anbefalede LEGO vi havde to sidste år og de gik begge i stykker pga slid. Så jeg var dybt skuffet over kvaliteten.
Kan virkelig anbefale lego !! Min dreng har lego regntøj, Flyverdragt og vinterjakke! Virkelig skidstærkt og man kan slet ikke se det er brugt, og han er en knægt på 3,5 som er yderst aktiv!! :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128