PompdeLux flyverdragt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.139 visninger
26 svar
16 synes godt om
15. august 2014

JH12

Hej de damer..

Vil lige hører hvad i har af erfaringer med PompdeLux flyverdragt?

Sidste år havde vi en fra Reima (til alt for mange penge), hun blev holdt varm og tør og den var enormt lækker.. DESVÆRRE var den bare ikke særlig slid stærk, men nåede dog at holde sæsonen ud inden det gik helt galt...

Har i rigtig gode erfaringer med andet mærk tages det imod med kys-hånd. pris er lige meget, var det er god kvalitet..

Det er til min 2 år gammel datter, som er meget aktiv udenfor, også om vinteren, så den skal virkelig kunne holde til noget!

Vidste ikke lige hvor indlægget skulle være..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

modesty

Hej de damer..

Sidste år havde vi en fra Reima (til alt for mange penge), hun blev holdt varm og tør og den var enormt lækker.. DESVÆRRE var den bare ikke særlig slid stærk, men nåede dog at holde sæsonen ud inden det gik helt galt...

Har i rigtig gode erfaringer med andet mærk tages det imod med kys-hånd. pris er lige meget, var det er god kvalitet..

Det er til min 2 år gammel datter, som er meget aktiv udenfor, også om vinteren, så den skal virkelig kunne holde til noget!

På forhånd tak

Jeg har ikke erfaringer med Pomp de Lux, men umiddelbart ville jeg nok vælge et lidt mere "sikkert" mærke i forhold til det slidstærke.

Didrikssons

Ticket to Heaven

Helly Hansen

Virker alle sammen som meget slidtstærke mærker.

Men igen - det gør Reima også...

Jeg har personligt gode erfaringer med Mini a Ture, men der er forskellige typer, og den jeg havde var den tykkere slags, der minder om bævernylon.

Jeg har også gode erfaringer med Ver de Terre, men det er ikke bævernylon, så det er nok ikke sådan en du skal vælge i forhold til slidstyrke.

Jeg tror at jeg ville vælge Didrikssons hvis pris ikke var et issue og slidstyrke var afgørende.

Anmeld

15. august 2014

JH12

modesty skriver:

Jeg har ikke erfaringer med Pomp de Lux, men umiddelbart ville jeg nok vælge et lidt mere "sikkert" mærke i forhold til det slidstærke.

Didrikssons

Ticket to Heaven

Helly Hansen

Virker alle sammen som meget slidtstærke mærker.

Men igen - det gør Reima også...

Jeg har personligt gode erfaringer med Mini a Ture, men der er forskellige typer, og den jeg havde var den tykkere slags, der minder om bævernylon.

Jeg har også gode erfaringer med Ver de Terre, men det er ikke bævernylon, så det er nok ikke sådan en du skal vælge i forhold til slidstyrke.

Jeg tror at jeg ville vælge Didrikssons hvis pris ikke var et issue og slidstyrke var afgørende.

Varm, tør og meget slid stærk er krævende til en god flyverdragt..

Didrikssons har jeg vidst ikke hørt om før.. Kunne være man skulle kigge lidt på det..
Er ihvertfald skuffet over Reima.

Havde læst nogle anbefale PompdeLux, og det lød faktisk godt..

Anmeld

15. august 2014

modesty

JH12 skriver:

Varm, tør og meget slid stærk er krævende til en god flyverdragt..

Didrikssons har jeg vidst ikke hørt om før.. Kunne være man skulle kigge lidt på det..
Er ihvertfald skuffet over Reima.

Havde læst nogle anbefale PompdeLux, og det lød faktisk godt..

Didrikssons er dyre, men jeg har kun hørt godt om dem, netop også i forhold til slidstyrke. 

Anmeld

15. august 2014

Francisca

JH12 skriver:

Hej de damer..

På forhånd tak

Min datter havde sidste år en fra LEGO den kan helt klart anbefales!! Du kan stort set ikke se dragten er brugt, den har virkelig holdt godt! Den kan også tåle tørreskab og tørretumbler. Har et høj slidstyrke i forhold til andre mærker. Jeg er selv igang med at kigge efter flyverdragt til min datter som er 2år og jeg sys sku også det er lidt svært i år, for mange af dragterne virker ikke særlig slidstærke fra de forskellige mærker hvilket jo er vigtigt når de ude meget og lege.

Anmeld

15. august 2014

Isabella_mor

Jeg sværger til Ticket to Heaven. 

Anmeld

15. august 2014

JH12

Francisca skriver:

Min datter havde sidste år en fra LEGO den kan helt klart anbefales!! Du kan stort set ikke se dragten er brugt, den har virkelig holdt godt! Den kan også tåle tørreskab og tørretumbler. Har et høj slidstyrke i forhold til andre mærker. Jeg er selv igang med at kigge efter flyverdragt til min datter som er 2år og jeg sys sku også det er lidt svært i år, for mange af dragterne virker ikke særlig slidstærke fra de forskellige mærker hvilket jo er vigtigt når de ude meget og lege.

Jeg vidst slet ikke LEGO laver flyverdragt
Men ja jeg synes det er svært, især fordi den skal være så god på alle punkter når de er meget ude..

Anmeld

15. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har alberte sin tricket to haven fra sidste år + en af thea's gamle fra franca. De er begge brugt en vinter og ser ud som nye, selvom der er blevet brugt flitit. Alberte er 2 år.

Thea har sin molo rainbow fra sidste år, og et arve skisæt fra ticket to haven + en color kids flyverdragt også fra sidste år. Thea bliver 6 om lidt.

Begge mine unger elsker sne, regn, vandpytter og muder, så deres overtøj ska ku holde til rigtig meget, og ingen af de nævnet mærker har skuffet. Vh stine

Anmeld

15. august 2014

JH12

StineW79 skriver:

Her har alberte sin tricket to haven fra sidste år + en af thea's gamle fra franca. De er begge brugt en vinter og ser ud som nye, selvom der er blevet brugt flitit. Alberte er 2 år.

Thea har sin molo rainbow fra sidste år, og et arve skisæt fra ticket to haven + en color kids flyverdragt også fra sidste år. Thea bliver 6 om lidt.

Begge mine unger elsker sne, regn, vandpytter og muder, så deres overtøj ska ku holde til rigtig meget, og ingen af de nævnet mærker har skuffet. Vh stine

Hvordan er tricket to haven i størrelsen?

Anmeld

15. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Pomp delux er generelt slidstærkt tøj i god kvalitet. Jeg ville sagtens turde købe en flyverdragt derfra.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.