Jeg får pip i låget! -mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Er lige ano af hensyn til familie. 

Nu til emnet min mor 

Jeg har twins på 1,5 år, 2 raske drenge, de er lette og have med ude og opfører sig pænt  

hvilket gør min mor da skal løfte dem rundt hele tiden, sende MMSer til Gud og hver mand (også folk jeg ikke kender) dette er ikke noget nyt hun gjorde det samme dengang jeg ammede dem  Billede af min boob og det hele. 

Nu kan hun finde på at tage tøjet af dem og ble "for de skal have luft" ligge billedet (offentligt) på fb og lign. 

Hun skal konstant rette mig, på en virkelig irriterende måde! Når jeg sidder og giver den ene vand, siger hun ting som: ret lige hans ryg, ej pas nå på hans hage, nu kan han jo ikke se for koppen (øh hvad skal han se? Mens han drikker) nå du ser så sur ud er det klart han ikke drikker mere, du bør virkelig ikke være stoppet med at amme, er det så du kan rende i byen? (Good Lord jeg ammede dem i 10 mdr! Det er altså hårdt når der er 2, og jeg har ikke været i byen siden før jeg blev gravid med den ældeste)

hun kan tilmed finde på at skubbe mig væk og sige "nu skal jeg nok gøre  det" møg irriterende! 

Vi har været derhjemme her til aften, og vi drikker et par glad vin til maden, min ene dreng rækker så ud efter mit  vin glas og jeg siger så selfølgelig nej og giver ham vand, min kære mor siger så: kom her skat selfølgelig må du smage, her er det nemlig mormor der bestemmer. Og så fik han da ellers en kæmpe tår. 

Jeg er så træt af det! Fødslen var også rigtig hård og endte næsten i aks (tvilling 2 kom med suge kop på et hængende hår) og tog 45 timer. 

Min mor har ikke lavet andet end at fortælle mig, hvor meget hurtigere end mig hun fødte, men det var nok også fordi hun kunne slappe og nyde oplevelsen (ja Right hvem nyder veer?!) 

har forsøgt at snakke med hende om det 1000 gange men hun fejer mig af hver gang med kommentaren "du er alt for følsom"

Så hjælp baby, er jeg helt galt på den? 

Jeg er i chok over hendes forfærdelig opførsel! Du er nødt til at sætte hende på plads, sige fra. Det er slet ik i orden! Håber det lykkes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

QueDee

Anonym skriver:

Har nu fået en SMS 

Hej xx 

jeg forventer en undskyldning fra dig snarest, det er synd for dine børn at du frarøver dem deres mormor. 

Knus mor 

Du skal slet ikke skrive tilbage.......læg hende på is, så kan hun tænke lidt over det!

Anmeld

13. august 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Har nu fået en SMS 

Hej xx 

jeg forventer en undskyldning fra dig snarest, det er synd for dine børn at du frarøver dem deres mormor. 

Knus mor 

Lad være med at svare på den sms. Hvis hun bliver ved med at skrive, så skriv mine børn, mine regler

Anmeld

13. august 2014

Frk.S

Jamen altså!!! Hvad er det dog for en opførsel - jeg havde ikke fundet mig i al den kritik. Og jeg var blevet fuldstændig vild og vanvittig hvis nogen gav mine børn vin. OG hvis nogen gav dem noget, som jeg lige havde sagt at de ikke skulle have (vin eller andet). 

Jeg håber virkelig for dig, at du får sagt ordentligt fra overfor hende så hun fatter det. 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

EIJ MEN JØSSES....

i guder hvor hun lyder som min mor... 

Nogle mennesker kan ikke se at deres ord ikke er lov, og at det rent faktisk ikke er ALLE andre der har uret....

Jeg har modtaget et UTAL af de sms'er... og først da jeg stod 110% fast, ikke svarede og simpelthen ikke kontaktede hende... kom hun "krybende" men hendes måde at "undskylde" på... dog kunne hun kun se til egen næsetip, og levede i hendes helt egne ego ballon....

Har ikke svaret på SMSen. 

Sådan er min mor også, så svært at deale med 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg ville godt nok også få pip i låget hvis det var mig

Det ser ikke ud til at virke når du taler med din mor om det, i stedet kunne du skrive et brev til hende hvor du får skrevet alt hvad du har på hjertet, og så slutte af med at i må holde en pause indtil hun har accepteret at det er dig (og din mand?) der bestemmer over jeres børn, og jer der ved bedst. Og de spidse kommentarer stopper også med det samme.
Hun lyder desværre som en der kunne blive fornærmet, men det må hun så være indtil hun accepterer. Hellere det end at hun træder dig så voldsomt over tæerne.
Hvordan har jeres forhold været Tidligere? Og hvad siger din far og mand?

Min mand vil ikke være i samme rum som min mor og min far har jeg ikke set i 30 år. 

Har snakket med hende i dag og hun er tydeligt blevet meget vred på mig.. 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så skriv tilbage; 
Nej du frarøver dem deres bedste, fordi du ikke respektere deres mor. 

Du har ikke noget at undskylde for. 

Har ignoreret det, hun kan jo forholde sig til det jeg siger for en gang skyld. 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Jeg er i chok over hendes forfærdelig opførsel! Du er nødt til at sætte hende på plads, sige fra. Det er slet ik i orden! Håber det lykkes 

Har sagt fra i dag, hvilket hun ikke tog særlig pænt 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

QueDee skriver:

Du skal slet ikke skrive tilbage.......læg hende på is, så kan hun tænke lidt over det!

Har også igoneret hende, hun kan jo tage og forholde sig til det jeg siger for en gang skyld 

Tak for de søde ord

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jamen altså!!! Hvad er det dog for en opførsel - jeg havde ikke fundet mig i al den kritik. Og jeg var blevet fuldstændig vild og vanvittig hvis nogen gav mine børn vin. OG hvis nogen gav dem noget, som jeg lige havde sagt at de ikke skulle have (vin eller andet). 

Jeg håber virkelig for dig, at du får sagt ordentligt fra overfor hende så hun fatter det. 

Har snakket med hende i dag, hun tog det ikke særlig pænt. 

Nu er hun på is og jeg vil først tale med hende når hun har noget pænt at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.