Barnevogn i en suzuki

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Jeg har desværre ikke noget billed. Men jeg tog hjulene af først og stillede dem op bagerst så slog jeg stellet helt sammen og satte på højkant på langs. Så tog jeg liften og slog sammen og stillede op af stellet. Vupti så har du alt i bagagerummet på en swift. Det er det jeg syntes er så fedt ved Odder at kassen kan klappes helt sammen.

Okay det lyder meget nem. Men så må vi vente med tålmodighed på at der kommer en Odder på tilbud. Ved du hvornår de gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

mortilnoahogmelina

Odder vognen er ca på tilbud to gange om året i januar og såningens juni måned .

Hvad mener du præcis med at det ikke er muligt pga sikkerhed , tænker hvad skulle der kunne ske hvis kassen stod på bagsædet sen vil jo stå lidt i spænd mellem sæderne ?

Spøger af nysgerrighed

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Odder vognen er ca på tilbud to gange om året i januar og såningens juni måned .

Hvad mener du præcis med at det ikke er muligt pga sikkerhed , tænker hvad skulle der kunne ske hvis kassen stod på bagsædet sen vil jo stå lidt i spænd mellem sæderne ?

Spøger af nysgerrighed

Okay tak for dit svar. Jeg vil ikke have at kassen på bagsædet for hvad nu hvis den går løs selvom den står i spænd. Så det enten dig eller dit barn der bliver ramt. Også vil jeg gerne kunne have andre med

Anmeld

25. august 2014

Francisca

Anonym skriver:

Okay det lyder meget nem. Men så må vi vente med tålmodighed på at der kommer en Odder på tilbud. Ved du hvornår de gør det?

De har lige haft kæmpe udsalg i babysam her henover sommeren hvor Odder var med. Men ellers til januar kommer de igen så det 2014 modellerne der bliver sat ned.

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

De har lige haft kæmpe udsalg i babysam her henover sommeren hvor Odder var med. Men ellers til januar kommer de igen så det 2014 modellerne der bliver sat ned.

Tak vi må se hvad vi gør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.