Barnevogn i en suzuki

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.352 visninger
24 svar
1 synes godt om
12. august 2014

Anonym trådstarter

Vi har en suzuki swift og har ikke mulighed for at bytte den ud med en anden bil. Jeg har søgt og søgt på google men er ikke rigtig noget frem til noget. Selvom der findes flere debatter omkring det.
Problemet er at odder er de eneste der laver en kompakt barnevogn eller det er det jeg noget frem til de er. Min kæreste synes det alt for mange penge at betale for en barnevogn men brugt er heller ikke mulighed for os. Combivogne har et for kort liggemål. Vi overvejer om odder kan findes på tilbud men hvornår er det de er på tilbud?
Der må være andre med en suzuki swift eller anden lille bil cirka samme størrelse som kan fortælle os om der findes andre barnevogn der kan være i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Sujan

I kunne købe en brugt barnevogn...
Har i evt. Træk på for så kan i have stellet på en cykelanhænger..
Jeg har en Kia picanto og har en brio go liggende i den og så en Odder barnevogn til herhjemme

Anmeld

13. august 2014

Jibbe

Vi havde en Swift og en Odder Zip med letvægtstellet. Vi kunne kun have den med hvis vi lagde det ene sæde bagi ned. Men hvis i gør det kan i vel have alle barnevogne med? Ellers er der brio kompakt. De har ihvertfald lavet en reklamefilm hvor de slår barnevognen sammen så den kan være i en meget lille bil, altså mindre end en Swift. Den er også noget billigere end Odder. Så der findes mindre barnevogne end Odderen. 

Anmeld

13. august 2014

Jibbe

Anonym skriver:

Vi har en suzuki swift og har ikke mulighed for at bytte den ud med en anden bil. Jeg har søgt og søgt på google men er ikke rigtig noget frem til noget. Selvom der findes flere debatter omkring det.
Problemet er at odder er de eneste der laver en kompakt barnevogn eller det er det jeg noget frem til de er. Min kæreste synes det alt for mange penge at betale for en barnevogn men brugt er heller ikke mulighed for os. Combivogne har et for kort liggemål. Vi overvejer om odder kan findes på tilbud men hvornår er det de er på tilbud?
Der må være andre med en suzuki swift eller anden lille bil cirka samme størrelse som kan fortælle os om der findes andre barnevogn der kan være i den?

Og ellers skal i jo kigge på sådan nogle Babyjogger klapvogne med lift. De sagtens være i en Swift  

Anmeld

13. august 2014

Chevro

Anonym skriver:

Kan klart anbefale en Odder! Vores koster godt nok 12.000,- inkl lift.. Og så fik vi en del rabat på tingene, fordi vi købte alt hvad vi skulle bruge på samme dag.

Og nærmest uanset hvilken barnevogn du køber, kan du ikke have den i en swift medmindre du ligger den ene del af bagsædet ned. Men det kan jo også sagtens lade sig gøre med ét barn. :-)

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

I kunne købe en brugt barnevogn...
Har i evt. Træk på for så kan i have stellet på en cykelanhænger..
Jeg har en Kia picanto og har en brio go liggende i den og så en Odder barnevogn til herhjemme

Brugt barnevogn og combivogn er ikke noget for os

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Vi havde en Swift og en Odder Zip med letvægtstellet. Vi kunne kun have den med hvis vi lagde det ene sæde bagi ned. Men hvis i gør det kan i vel have alle barnevogne med? Ellers er der brio kompakt. De har ihvertfald lavet en reklamefilm hvor de slår barnevognen sammen så den kan være i en meget lille bil, altså mindre end en Swift. Den er også noget billigere end Odder. Så der findes mindre barnevogne end Odderen. 

Hvilken årgang var din swift? For jeg kan se når jeg søger på google billeder at en odder på x-Dream stel kan være i en lille el bil, C1 og up

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Kan klart anbefale en Odder! Vores koster godt nok 12.000,- inkl lift.. Og så fik vi en del rabat på tingene, fordi vi købte alt hvad vi skulle bruge på samme dag.

Og nærmest uanset hvilken barnevogn du køber, kan du ikke have den i en swift medmindre du ligger den ene del af bagsædet ned. Men det kan jo også sagtens lade sig gøre med ét barn. :-)

Jeg vil bare ikke ligge det ene sæde ned pga sikkerhed. Som jeg skrev til en anden så kan odder på x-Dream stel være i en lille el bil, en C1 og up det fandt jeg under google billeder

Anmeld

13. august 2014

4xGreve

Anonym skriver:

Du kan få anhænger til bilen hvorpå du kan sætte en barnevogn på - mener jeg?

Anmeld

13. august 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg vil bare ikke ligge det ene sæde ned pga sikkerhed. Som jeg skrev til en anden så kan odder på x-Dream stel være i en lille el bil, en C1 og up det fandt jeg under google billeder

Nå okay

Vi har en stor Mazda 6 st.car.. Og vi er da også nødt til at lægge sæderne ned af og til.. (:

Når vi skal have barnevognen, ikea stolen, hunden og lidt tasker Uha vi er afhængig af alt den plads..

Min søster har den helt nye swift, og synes godt nok ikke der kan være meget, der er kun lige plads til min søns fødder bag passagersædet, når han sidder i hans autostol.. Men han er også en lang dreng, på 2 år.. Men ville nok vælge at købe anhængertrækket så stellet kan være bagpå bilen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.