Barnevogn i en suzuki

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

Jibbe

Anonym skriver:

Jeg vil bare ikke ligge det ene sæde ned pga sikkerhed. Som jeg skrev til en anden så kan odder på x-Dream stel være i en lille el bil, en C1 og up det fandt jeg under google billeder

Vores Swift var årgang 2005. Og stellet var for langt i sammenklappet tilstand. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Jibbe

Men mon ikke du bare skal ud i en baby forretning og prøve barnevogne? Det er da det nemmeste! Så kan du på stedet se hvad der passer i bilen

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Men mon ikke du bare skal ud i en baby forretning og prøve barnevogne? Det er da det nemmeste! Så kan du på stedet se hvad der passer i bilen

Jo det må jeg hvis

Anmeld

25. august 2014

Lejenbarnevogn.nu

Min ene datter har en Opel Astra gtc og min anden datter har en Opel Corsa og de har begge haft købt en Trille Hippa combi som kan skilles helt ad og gøres flad.

Jeg ved også fra folk som lejer denne vogn at de er meget begejstret for denne vogn, når feriebilen er pakket og barnevognen ikke fylder hele bagagerummet. Se billeder af den sammenklappede vogn under galleri på min hjemmeside: www.lejenbarnevogn.nu

Held og lykke med at finde den rette vogn 

Anmeld

25. august 2014

Francisca

Anonym skriver:

Vi har en suzuki swift og har ikke mulighed for at bytte den ud med en anden bil. Jeg har søgt og søgt på google men er ikke rigtig noget frem til noget. Selvom der findes flere debatter omkring det.
Problemet er at odder er de eneste der laver en kompakt barnevogn eller det er det jeg noget frem til de er. Min kæreste synes det alt for mange penge at betale for en barnevogn men brugt er heller ikke mulighed for os. Combivogne har et for kort liggemål. Vi overvejer om odder kan findes på tilbud men hvornår er det de er på tilbud?
Der må være andre med en suzuki swift eller anden lille bil cirka samme størrelse som kan fortælle os om der findes andre barnevogn der kan være i den?

Du kan sagtens have Odder på x Dream stel i bagagerummet UDEN at lægge det ene sæde ned. Vi har selv samme bil og Odder barnevogn på x Dream stel og jeg havde stel hjul og kasse i bagagerummet.

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Du kan sagtens have Odder på x Dream stel i bagagerummet UDEN at lægge det ene sæde ned. Vi har selv samme bil og Odder barnevogn på x Dream stel og jeg havde stel hjul og kasse i bagagerummet.

Okay tak

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Er det noget du kunne tænke dig og vise et billede af?

Anmeld

25. august 2014

AnneBJ

Vi havde en Swift fra 2008 og en Emmaljunga barnevogn med liggemål på 97 cm.
Det så sådan her ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2014

Francisca

Anonym skriver:

Er det noget du kunne tænke dig og vise et billede af?

Jeg har desværre ikke noget billed. Men jeg tog hjulene af først og stillede dem op bagerst så slog jeg stellet helt sammen og satte på højkant på langs. Så tog jeg liften og slog sammen og stillede op af stellet. Vupti så har du alt i bagagerummet på en swift. Det er det jeg syntes er så fedt ved Odder at kassen kan klappes helt sammen.

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Vi havde en Swift fra 2008 og en Emmaljunga barnevogn med liggemål på 97 cm.
Det så sådan her ud:

Det ikke mulighed for os at have det på bagsædet pga sikkerheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.