Graviditetstest hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg syns den ser positiv ud .. 

Ja det synes jeg jo også.

- jeg synes jeg kan se en utydelig streg nr 2 på alle de billeder jeg har af den egentlig. Men på den anden side, tænkte jeg at det kunne være det bare var mig , der gerne ville se en streg nr. 2 :i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

NGV

Jeg tog en test 3+3, og den var fuldstændig magen til din (at man næsten ikke kunne se noget, men alligevel anede en streg). Det var også Valmed. Efter 20 min ca var testen blevet lidt tydeligere. Næste dag tog jeg endnu en, som var lidt mere tydelig, og næste dag igen lidt mere tydelig. Og jeg er altså gravid, jeg er 5+6 i dag!

Mht. Clear Blue, den kunne ikke opfatte min graviditet før 3+6, heller ikke bare en svag streg.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Niki skriver:

Jeg tog en test 3+3, og den var fuldstændig magen til din (at man næsten ikke kunne se noget, men alligevel anede en streg). Det var også Valmed. Efter 20 min ca var testen blevet lidt tydeligere. Næste dag tog jeg endnu en, som var lidt mere tydelig, og næste dag igen lidt mere tydelig. Og jeg er altså gravid, jeg er 5+6 i dag!

Mht. Clear Blue, den kunne ikke opfatte min graviditet før 3+6, heller ikke bare en svag streg.

Okay, så der er jo faktisk en chance for at jeg kan være gravid. :-)!

- men, jeg prøver hele tiden at tænke at mine "smerter" er fordi jeg psyker min krop.

men, så på den anden side, hvorfor har jeg så 2 meget svage graviditetsteste? Hm.

- alt det her gør mig sindssyg! - ville ønske at jeg bare enden fik en bragende positiv test, eller en bragende negativ test og UDEN smerter. :-(

Anmeld

12. august 2014

NGV

Ja det synes jeg:-)

Især hvis du har flere teste der siger det samme.

Men det bedste er nok at prøve at tænke på noget andet og så teste igen i morgen eller om et par dage :-))

Men mit umiddelbare bud er altså at den er positiv:-)

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Niki skriver:

Ja det synes jeg:-)

Især hvis du har flere teste der siger det samme.

Men det bedste er nok at prøve at tænke på noget andet og så teste igen i morgen eller om et par dage :-))

Men mit umiddelbare bud er altså at den er positiv:-)

Ja! :-)

- men ja, jeg har nu testen MEGET svag positiv på 2 teste. Den første var i sidste uge. Man kunne kun lige ane at der var noget, så jeg lod den ligge i ca. 15-20 minutter. Hvor den blev svag positiv. Kom til lægen og fik taget en blodprøve, den var negativ. Tog en test mere om eftermiddagen som viste negativ. Men, jeg følte stadig der var noget "anderledes" og ja, igår testede jeg så med morgen urin, og den blev sådan som på billedet inden for de 3 minutter. :-)!

Anmeld

12. august 2014

NGV

Anonym skriver:

Ja! :-)

- men ja, jeg har nu testen MEGET svag positiv på 2 teste. Den første var i sidste uge. Man kunne kun lige ane at der var noget, så jeg lod den ligge i ca. 15-20 minutter. Hvor den blev svag positiv. Kom til lægen og fik taget en blodprøve, den var negativ. Tog en test mere om eftermiddagen som viste negativ. Men, jeg følte stadig der var noget "anderledes" og ja, igår testede jeg så med morgen urin, og den blev sådan som på billedet inden for de 3 minutter. :-)!

Vi håber! 

Anmeld

2. september 2014

IngenKoPåIsen

Hvad blev udfaldet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.