Graviditetstest hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Anonym trådstarter

Nej præcis, jeg ved det jo heller ikke selv. Jeg har fået taget en blodprøve hos min læge, men han sagde at den var negativ, fordi der næsten ikke var noget hcg. 

- men, det jeg er nervøs for er om det muligvis kunne være en graviditet uden for livmoderen. 

- og det er lidt frusterende ikke at vide noget, når man går og har så mange mens. "Smerter" . 

Jeg har lige hentet testen i skraldespanden, og jeg synes den er en smule mere synlig, ikke meget, men lidt.

'men, det kan jo ligeså godt være fordi den er tørret ind?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Nej præcis, jeg ved det jo heller ikke selv. Jeg har fået taget en blodprøve hos min læge, men han sagde at den var negativ, fordi der næsten ikke var noget hcg. 

- men, det jeg er nervøs for er om det muligvis kunne være en graviditet uden for livmoderen. 

- og det er lidt frusterende ikke at vide noget, når man går og har så mange mens. "Smerter" . 

Jeg har lige hentet testen i skraldespanden, og jeg synes den er en smule mere synlig, ikke meget, men lidt.

Må vi se billedet? 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

Klik her og skriv...

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

- kan ikke rigtig få et billede af det synes jeg. Men i virkeligheden ligner det altså at den er en smule tydeliger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

- det kan godt ske at det er mig der er helt rundt på gulvet, men jeg synes nu jeg kan se noget...

Anmeld

11. august 2014

modesty

Hvad er "næsten ikke noget hcg"? Gav han dig et tal?

Umiddelbart vil jeg sige at hvis lægen har taget en blodprøve og siger at du ikke er gravid, så er du ikke gravid.

Men hvis du vil være helt sikker, så køb en clear blue digital, i stedet for en streg-test.

Anmeld

11. august 2014

Sunsmile

Jeg sys den ser negativ ud, tag en test om et par dage igen

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvad er "næsten ikke noget hcg"? Gav han dig et tal?

Umiddelbart vil jeg sige at hvis lægen har taget en blodprøve og siger at du ikke er gravid, så er du ikke gravid.

Men hvis du vil være helt sikker, så køb en clear blue digital, i stedet for en streg-test.

Nej, han gav mig ingen tal, han sagde bare at den var så lav, at den var negativ.

- jeg har bare hørt at hvis man er gravid uden for livmoderen, kan man godt danne hcg meget langsomt. Men ja, det kan godt ske at det bare er mig som er paranoid. :-(

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

Sådan ser den ud nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

Ingen? :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.