Graviditetstest hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Lrm

Kan godt se noget! Håber den udvikler sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Anonym trådstarter

Nu må vi se!

- jeg synes bare det virker underligt med 2 svag positive test og 1 negativ blodprøve. :/

Anmeld

12. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

For mig ligner det bare en skyggestreg,og når blodprøven er negativ,er der ikke så meget at komme efter.

Valmed har det desværre med at blive falsk positiv,når den har ligget længerer end de anbefalede max 5 minutter.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

For mig ligner det bare en skyggestreg,og når blodprøven er negativ,er der ikke så meget at komme efter.

Valmed har det desværre med at blive falsk positiv,når den har ligget længerer end de anbefalede max 5 minutter.

Ja, det har jeg jo også hørt før desværre. Men, denne test blev svag positiv inden for de 3 minutter, hvilke jeg synes er utrolig underligt, når min blodprøve var negativ... 

Anmeld

12. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Nej, han gav mig ingen tal, han sagde bare at den var så lav, at den var negativ.

- jeg har bare hørt at hvis man er gravid uden for livmoderen, kan man godt danne hcg meget langsomt. Men ja, det kan godt ske at det bare er mig som er paranoid. :-(

Jeg ville stole på blodprøven og prøve at tage det roligt. 

Jeg er RET sikker på at en GUL ville vise sig på en HCG test. Man danner mindre HCG end vanligt, men mere end hvis man ikke er gravid.

Anmeld

12. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nej præcis, jeg ved det jo heller ikke selv. Jeg har fået taget en blodprøve hos min læge, men han sagde at den var negativ, fordi der næsten ikke var noget hcg. 

- men, det jeg er nervøs for er om det muligvis kunne være en graviditet uden for livmoderen. 

- og det er lidt frusterende ikke at vide noget, når man går og har så mange mens. "Smerter" . 

Jeg har lige hentet testen i skraldespanden, og jeg synes den er en smule mere synlig, ikke meget, men lidt.

'men, det kan jo ligeså godt være fordi den er tørret ind?!

Det er en skyggestreg.
Du er desværre ikke gravid, når blodprøven er negativ, for så er HCG under 5, og selv en GUL vil have væsentligt højere HCG.
Konklusionen er, at du ikke var gravid på blodprøvetagningstidspunktet.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Hm, jeg synes bare det er underligt at jeg har de smerter i maven, og ømhed i lænden, og hofter. Samt helt vildt oppustet. Men i har nok ret. :-)

Anmeld

12. august 2014

KatjaBN

Da jeg fik taget blodprøve, viste tallene ikk høje nok til de kunne sige om jeg var gravid eller ej.

Men havde så ømme bryster, så viste at der måtte være noget, og hospitalet sagde jeg sku få taget en ny, om en uge.

ugen efter var det positiv

Så krydser fingere for dig  

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Nu må vi se. Jeg har en tid i næste uge, men med de "underlige" smerter jeg har, så må der enden være en lille en, ellers så er der ihvertfald noget helt galt! ☺️

Anmeld

12. august 2014

morethanperfect

Jeg syns den ser positiv ud .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.