Amme brikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2014

Mor til F

Moaren skriver:

Jeps....på apoteket. Det skal helst være dem der hedder Mepilex transfer, men har de ikke dem, så kan du bruge den almindelige Mepilex. Husk, den klæber på hele fladen. Og nej, det gør ikke ondt at tage det af. Hvis du får gang i det plaster, sp skal helingen nok gå hurtigt

Tak Jeg smutter på apoteket imorgen og får fat i dem. Og så ber jeg til at det virker for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har du forsøgt at variere ammestillingerne? Jeg havde nemlig også revner  Men synes det var mindre smertefuldt + gav revnerne lidt ro, hvis jeg ammede fra en anden vinkel. Så baby ikke "gnavede" oveni revnen. 

Uh, det gjorde så nas! 

Bare et input hvis brikkerne er trælse, har ikke selv prøvet at bruge dem.

Anmeld

11. august 2014

Mor til F

Øv! 

Smerter og svie skyldes,  at min datter har fået svamp i munden og på den måde har smittet mig, så jeg har fået svamp i brystvorterne

Så idag skal vi til lægen,  så lille pigen  og jeg kan blive behandlet. 

Anmeld

12. august 2014

AnthonsMor

BabyFreia skriver:

Tak for dit svar Det vil jeg lige afprøve ved næste amning. Måske det virker for mig. 

Har det hjulpet lidt?

Anmeld

13. august 2014

Mor til F

AnthonsMor skriver:

Har det hjulpet lidt?

Hej

Det hjalp i hvertfald lidt, da brikkerne sad på i længere tid, så det er fremgang  

Fik konstateret at jeg desværre har fået svamp i brystvorterne, da min datter har fået det i munden Derfor det gør så ondt.

Vi kom heldigvis i behandling mandag aften,  så håber snart der sker noget, så det bliver mere behageligt at amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.