OPDATERING ! ! ! !
Jeg har nu talt med kommunen - ringede egentlig "bare" for at få vejledning omkring situationen.
Men den kommunale dame tog hurtigt skeen i egen hånd og bad om min datters CPR-nummer.
Først ville de sende en ansat ud i børnehaven for at tale med hende og derefter indkalde far og jeg til samtale (imorgen)
Hun anbefaler mig at tage snakken med far inden de ringer til ham, blot for at han ikke skal få følelsen af at være blevet ført bag lyset.
Efter 15 minutter ringer hun tilbage og siger at hun efter en snak med politiet har fået at vide at jeg IKKE må ringe til far - fordi de kan være bekymrede for at far vil ringe til farfar og spørge ind til situationen.
Kort tid efter ringer hun igen og siger at politiet er SÅ bekymrede at de aflyser alt hvad vi først har aftalt og i stedet for er der blevet lavet en politianmeldelse (fra kommunens side) og man vil nu ringe til mig og få flere detaljer om min samtale med min datter - og mine observationer der ud over.
Der næst vil man tage min datter ind til en samtale og video-filme hende sammen med en børnepsykolog.
Derefter får far noget at vide og man vil dernæst vurdere om der er belæg for at gå videre med sagen.
Pyha, jeg er i OPLØSNING. Nu vil jeg hente mit barn i børnehaven 
Anmeld
Citér