Hun faldt ned :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2014

M (:

asff skriver:

Min 7 måneder gamle datter faldt ned fra vores seng i nat! Jeg havde ellers sat tremmesengen for, men en af hundene må have lagt sig i mellem. Hørte et bump og derefter massiv gråd!  Hun virker slet ikke påvirket af det, men har et stort blåt mærke i panden.. Åh, jeg er så ked af det! Det er min fineste opgave, at passe hende og sørge for hun er i sikkerhed, og så kan jeg ikke det!  Måtte altså ud med det.. Min kæreste gav mig et møgfald over det i morges, og det hjælper bare ikke! Føler mig som en elendig mor.

Min søn tog et hovedspring ud over en seng og ned på et klinkegulv, da han var 11 mdr. Udover morens samvittighed blev ramt og en bule i panden skete der ingen skade (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

NinaNymannMadsen

Det kan ske for alle.
Vores den største var 6 måneder da hun faldt ned fra sofaen og var kun 1 cm fra at knalde hovedet ind i et bordben.
De små kommer til skade og sådan er det bare.
Og det bliver kun være med alderen.

Du er ikke en dårlig mor og din kæreste burde ikke ha skældt dig ud han var sikkert i chok over det kunne ske.

Anmeld

11. august 2014

EAF

Min 7 måneder gamle datter faldt ned fra vores seng i nat! Jeg havde ellers sat tremmesengen for, men en af hundene må have lagt sig i mellem. Hørte et bump og derefter massiv gråd!  Hun virker slet ikke påvirket af det, men har et stort blåt mærke i panden.. Åh, jeg er så ked af det! Det er min fineste opgave, at passe hende og sørge for hun er i sikkerhed, og så kan jeg ikke det!  Måtte altså ud med det.. Min kæreste gav mig et møgfald over det i morges, og det hjælper bare ikke! Føler mig som en elendig mor.

Ej altså - det er heller ikke spor sjovt. Men du kan ikke være over hende konstant, livet vil give hende knubs og det var jo bare et fald fra en seng Det er også sket med vores og det kan ikke undgåes. Børn er heldigvis mere hårdføre end os  

Anmeld

11. august 2014

asff

Louisejulia skriver:

Emma-sophie har desværre også været faldet ned fra sengen og hun fik også et fint mærke i panden 

Årh, hun ser sød ud. Tak for svar

Anmeld

11. august 2014

asff

SummaSummarum skriver:

Ej altså - det er heller ikke spor sjovt. Men du kan ikke være over hende konstant, livet vil give hende knubs og det var jo bare et fald fra en seng Det er også sket med vores og det kan ikke undgåes. Børn er heldigvis mere hårdføre end os  

Tak for forståelse 

Anmeld

11. august 2014

asff

NinaNymannMadsen skriver:

Det kan ske for alle.
Vores den største var 6 måneder da hun faldt ned fra sofaen og var kun 1 cm fra at knalde hovedet ind i et bordben.
De små kommer til skade og sådan er det bare.
Og det bliver kun være med alderen.

Du er ikke en dårlig mor og din kæreste burde ikke ha skældt dig ud han var sikkert i chok over det kunne ske.

Tak 

Anmeld

11. august 2014

asff

M (: skriver:

Min søn tog et hovedspring ud over en seng og ned på et klinkegulv, da han var 11 mdr. Udover morens samvittighed blev ramt og en bule i panden skete der ingen skade (: 

Tak for svar

Anmeld

12. august 2014

TheCocoon

Det er ikke muligt at sætte tremmesengen fast istedet for lukke hundene ude. De er flok dyr og har bedst af at være med flokken.. Bare en tanke.. 

Kan godt forstå din dårlige samvittighed, men det er hvad der kan ske.

Anmeld

12. august 2014

gunibird

asff skriver:

Det er du bestemt ikke den eneste der har prøvet. Jeg har selv prøvet det med min søn og kender flere veninder det er sket for. Som mor har man det rigtig skidt med det, men er heldig der ikke skete noget. Nu ved du hvilke forholdsregler du skal tage så det ikke sker igen

Og jeg er sikker på du er en god mor, din kæreste er nok blevet forskrækket ligesom dig og derfor reagerer han med at skælde ud. 

Håber det kan trøste dig lidt... 

Anmeld

12. august 2014

AnthonsMor

SussieThyssen skriver:

(dette er IKKE til TS)

Ei..nu må vi liiige bremse op engang her!!!!!!

Lader du bare dit barn falde ned af sengen???

"- Uppps...nu faldt han ned på gulvet igen...nå skidt..babyer er lavet af gummi, så selvom de får buler og blå mærker så kan de ikke gå i stykker."

Helt ærligt..har du hørt om "shaken baby syndrome" ???

JO baby kan let komme til skade og jo de kan så sandelig "gå i stykker".

Helt ærligt..hvad er du da for en mor????

En ting er at den lille kan smutte for en, en enkelt gang..men 100 gange og hele tiden......

Hvem har dog bildt dig ind at de ikke kan tage skade?

Jeg har kendt en kvinde, hvis barn blev taget fra hende, fordi hun hele tiden lod barnet falde ned....det blev hjerneskadet, fordi det fik små blødninger i hjernen efter de mange slag fra fald.
Så måske skulle du lige tage dig lidt sammen og passe bedre på dit barn

Ej, så er det totalt misforstået det jeg har skrevet!

Nej man skal ikke lade sit barn falde ned! Men det sker - og han falder 20 cm, når det sker..

Jeg sidder faktisk helt og krøller tæer over, hvordan du lige tror du kan tillade dig at skrive til mig.. Det var slet ikke ment som, at de ikke kan tage skade, og jo, hvis han har slået sig tager jeg det skam også seriøst!

Det er sgu da ikke med vilje han falder ned, igen 20 cm, imens jeg SOVER og han faktisk også selv gør..
Jeg har sjovt nok skilt mig af med min seng, så jeg kun har min madras nu, for at der er mulighed for, at han skal kunne sove hos mig, det andet var for farligt, og han nåede aldrig at falde ned af den gamle seng!

Jeg passer på ham, dag og nat, han er mit liv, så jeg synes fandme du skulle tage og flette fjabben!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.