SussieThyssen skriver:

(dette er IKKE til TS)
Ei..nu må vi liiige bremse op engang her!!!!!!
Lader du bare dit barn falde ned af sengen???
"- Uppps...nu faldt han ned på gulvet igen...nå skidt..babyer er lavet af gummi, så selvom de får buler og blå mærker så kan de ikke gå i stykker."
Helt ærligt..har du hørt om "shaken baby syndrome" ???
JO baby kan let komme til skade og jo de kan så sandelig "gå i stykker".
Helt ærligt..hvad er du da for en mor????
En ting er at den lille kan smutte for en, en enkelt gang..men 100 gange og hele tiden......
Hvem har dog bildt dig ind at de ikke kan tage skade?
Jeg har kendt en kvinde, hvis barn blev taget fra hende, fordi hun hele tiden lod barnet falde ned....det blev hjerneskadet, fordi det fik små blødninger i hjernen efter de mange slag fra fald.
Så måske skulle du lige tage dig lidt sammen og passe bedre på dit barn
Ej, så er det totalt misforstået det jeg har skrevet!
Nej man skal ikke lade sit barn falde ned! Men det sker - og han falder 20 cm, når det sker..
Jeg sidder faktisk helt og krøller tæer over, hvordan du lige tror du kan tillade dig at skrive til mig.. Det var slet ikke ment som, at de ikke kan tage skade, og jo, hvis han har slået sig tager jeg det skam også seriøst!
Det er sgu da ikke med vilje han falder ned, igen 20 cm, imens jeg SOVER og han faktisk også selv gør..
Jeg har sjovt nok skilt mig af med min seng, så jeg kun har min madras nu, for at der er mulighed for, at han skal kunne sove hos mig, det andet var for farligt, og han nåede aldrig at falde ned af den gamle seng!
Jeg passer på ham, dag og nat, han er mit liv, så jeg synes fandme du skulle tage og flette fjabben!
Anmeld