Hun faldt ned :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.041 visninger
40 svar
38 synes godt om
8. august 2014

asff

Min 7 måneder gamle datter faldt ned fra vores seng i nat! Jeg havde ellers sat tremmesengen for, men en af hundene må have lagt sig i mellem. Hørte et bump og derefter massiv gråd!  Hun virker slet ikke påvirket af det, men har et stort blåt mærke i panden.. Åh, jeg er så ked af det! Det er min fineste opgave, at passe hende og sørge for hun er i sikkerhed, og så kan jeg ikke det!  Måtte altså ud med det.. Min kæreste gav mig et møgfald over det i morges, og det hjælper bare ikke! Føler mig som en elendig mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

Anitta J

Tag du det bare helt roligt, du er ikke den første og nok heller ikke den sidste det er sket for

Du havde sikret dig hvad du kunne, men måske at hundene så bare ikke skal ligge inde hos jer så den ikke får rykket på sengen igen

Anmeld

8. august 2014

lottemusen

asff skriver:

Min 7 måneder gamle datter faldt ned fra vores seng i nat! Jeg havde ellers sat tremmesengen for, men en af hundene må have lagt sig i mellem. Hørte et bump og derefter massiv gråd!  Hun virker slet ikke påvirket af det, men har et stort blåt mærke i panden.. Åh, jeg er så ked af det! Det er min fineste opgave, at passe hende og sørge for hun er i sikkerhed, og så kan jeg ikke det!  Måtte altså ud med det.. Min kæreste gav mig et møgfald over det i morges, og det hjælper bare ikke! Føler mig som en elendig mor.

Du er ikke en dårlig mor! Det var jo et uheld. Du gjorde det jo ikke med vilje.
At din kæreste giver dig et møgfald er ikke fortjent, men han er nok også bare blevet forskrækket.

Herhjemme har min søn også slået sig nogle gange, af ren og skær uheld. Og det er ikke sjovt når det sker, men heldigvis kan de små klare meget 

Op med humøret igen, og så bare giv din datter en ekstra stor krammer 

Anmeld

8. august 2014

asff

camian skriver:

Tag du det bare helt roligt, du er ikke den første og nok heller ikke den sidste det er sket for

Du havde sikret dig hvad du kunne, men måske at hundene så bare ikke skal ligge inde hos jer så den ikke får rykket på sengen igen

Tak for svar

Anmeld

8. august 2014

asff

lottemusen skriver:

Du er ikke en dårlig mor! Det var jo et uheld. Du gjorde det jo ikke med vilje.
At din kæreste giver dig et møgfald er ikke fortjent, men han er nok også bare blevet forskrækket.

Herhjemme har min søn også slået sig nogle gange, af ren og skær uheld. Og det er ikke sjovt når det sker, men heldigvis kan de små klare meget 

Op med humøret igen, og så bare giv din datter en ekstra stor krammer 

Tak for dit søde svar Nej, hundene ryger ud!

Anmeld

8. august 2014

Malene76

asff skriver:

Åh stakkels dig. Men det er sikkert ikke sidste gang. Det er noget der sker for de fleste. Det gør ufatteligt ondt i end moderhjerte men ingen gør det med forsæt! Vi har oplevet vores del af blå mærker udløst af både mor og fars uopmærksomhed men aldrig bevidst. 

Synes det er Alt for strengt af din kæreste at skælde sådan ud! Han burde have givet dig et kram, er sikker på at du er hård nok ved dig selv. 

Prøv ikke at tænke alt for meget på det.

Kh. Malene  

Anmeld

8. august 2014

cwl

asff skriver:

Du er ikke en dårlig mor...

Tror alle kan fortælle at de også har prøvet det eller har hørt om nogen der har prøvet det..

Har selv prøvet det med min den store som faldt ned fra sofaen på trods af at jeg stod lige ved siden af og kiggede kun kort væk..
Følte mig også som en dårlig mor, men efter at have snakket med nogle forskellige indså jeg at det er menneskeligt.

Anmeld

8. august 2014

Bshizzle

Som de andre skriver, så er du bestemt ikke en dårlig Mor 

Dette kan ske for alle og enhver.. (Selv mig ) 

Min ene søn er osse faldet ud af sengen 2 gange faktisk, og har ingen mén af det 

Første gang han faldt ud af sengen, da fik min X osse et møgfald på mig men undskyldte lidt efter. 

Han indrømmede at det var chokket der fik ham sur. 

Men dette kunne jo som sagt ske for alle. 

Så mon ikke det er fordi han var chokket samt bange for der var sket jeres baby noget? 

Anmeld

8. august 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Det er sket for mig to gange og jeg fik ikke engang dårlig samvittighed. 

Anmeld

8. august 2014

asff

Malene76 skriver:

Åh stakkels dig. Men det er sikkert ikke sidste gang. Det er noget der sker for de fleste. Det gør ufatteligt ondt i end moderhjerte men ingen gør det med forsæt! Vi har oplevet vores del af blå mærker udløst af både mor og fars uopmærksomhed men aldrig bevidst. 

Synes det er Alt for strengt af din kæreste at skælde sådan ud! Han burde have givet dig et kram, er sikker på at du er hård nok ved dig selv. 

Prøv ikke at tænke alt for meget på det.

Kh. Malene  

Tak det havde jeg brug for at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.