Hun faldt ned :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2014

SussieThyssen

asff skriver:

Min 7 måneder gamle datter faldt ned fra vores seng i nat! Jeg havde ellers sat tremmesengen for, men en af hundene må have lagt sig i mellem. Hørte et bump og derefter massiv gråd!  Hun virker slet ikke påvirket af det, men har et stort blåt mærke i panden.. Åh, jeg er så ked af det! Det er min fineste opgave, at passe hende og sørge for hun er i sikkerhed, og så kan jeg ikke det!  Måtte altså ud med det.. Min kæreste gav mig et møgfald over det i morges, og det hjælper bare ikke! Føler mig som en elendig mor.

*Trøste*
Det tror jeg vi alle sammen har prøvet før eller siden.
De kan med lynets hast smutte for en og man føler sig som det værste af det værste når det sker.

Så tør tårerne lillemor det er jo ikke noget man gør med vilje hvis man ellers er en normal mor.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

Kløver

asff skriver:

Min 7 måneder gamle datter faldt ned fra vores seng i nat! Jeg havde ellers sat tremmesengen for, men en af hundene må have lagt sig i mellem. Hørte et bump og derefter massiv gråd!  Hun virker slet ikke påvirket af det, men har et stort blåt mærke i panden.. Åh, jeg er så ked af det! Det er min fineste opgave, at passe hende og sørge for hun er i sikkerhed, og så kan jeg ikke det!  Måtte altså ud med det.. Min kæreste gav mig et møgfald over det i morges, og det hjælper bare ikke! Føler mig som en elendig mor.

Kan godt forstå dig, er så grimt, på trods af 2 gitre og en dør, faldt min ældste søn ned af vores stejle trappe da han var ca 8-9 mdr gammel. Heldigvis skete der intet men nøj det var grimt.

det næppe sidste gang noget sker, og selvom vi pakker dem ind i vat sker der uheld. Det gør dig ikke til en dårligere mor. Selv Falck der kom sagde at selv i de mest sikre hjem sker der uheld du tog alle forholdsregler og gjorde dit bedste det vigtigste er at i slap med en grim overraske og der ikke skete mere  

Anmeld

8. august 2014

Louise2271

Det er også sket for mig så du ikke den eneste :-( det gør så hammerne ondt i hjertet når sådan noget sker men det beviser bare du ikke er en dårlig mor :-) en dårlig mor havde været ligeglad. 

Go aften til jer :-) 

Anmeld

8. august 2014

Michelle21

Øv det jeg ked af og hører søde  Men du er ikke en dårlig mor godt der ikke skete "mere"

Anmeld

9. august 2014

Bassemor<3

1: Det sker altså for rigtig mange mødre! mig selv incl.! 2: Hvad, pardon my french, FANDEN bilder din kæreste sig ind?! Tror han du med vilje har ladet jeres guldklup falde ud af sengen?! Ej hold nu, skub ham ud af sengen i nat, og sig med sarkasme i stemmen, ja det er åbenbart en vane jeg har fået... sådan en klovn!

Kram til dig! Du er IKKE en dårlig mor!

Anmeld

9. august 2014

AnthonsMor

asff skriver:

Åh søde søde søde søde du.. Ro på Babyer er lavet af gummi og kan absolut ikke gå i stykker, har jeg erfaret efter, at Anthon er faldet ned af min seng nok 100 gange, og for nylig tog han lige et hovedspring ned fra den, uden der skete det mindste.. Han fik en lille bule, græd i noget der ligner 3 minutter også var den skid slået..

Deres gråd i forbindelse med sådan et fald er jeg helt sikker på mest er chokket - jeg ville fandme også blive massivt bange, hvis jeg trillede ud af sengen! Så ofte tror jeg ikke de slår sig særlig hårdt, selvom de får blå mærker - men det gør min søn altså også bare hvis jeg griber ham midt i et fald, f.eks. hvis jeg får fat i armen og ikke andet

Også lige en ting.. Din kæreste skal holde kæft.. Og det mener jeg fandme! Du sov, for guds skyld.. Du havde jo ikke kontrol over det!

Havde hun været et par uger eller måneder gammel forstår jeg sagtens både din dårlige samvittighed og din kærestes møgfald - men hun er altså over ½ år, hun kan godt holde til det medmindre jeres seng er 1½ meter høj..

Anmeld

9. august 2014

Isabella_mor

Det er noget ALLE oplever i større eller mindre grad.

villads tog den engang ud af sin højsol med hovedet først.  Det er hvad der sker. Så længe der ikke er sket større skade, så tag det helt roligt  

Anmeld

9. august 2014

thedreamer

Min datter er faldet ned af min seng, ned af sofaen på en cafe OG faldet ud af en indkøbsvogn - og hun fejler skam intet :-) 

Man føler sig så elendig i øjeblikket og synes slet ikke det er fair at du skulle skældes ud. Det er altså hvad der sker! 

Anmeld

9. august 2014

moaren

Her var det puslebordet "den bette" fald ned af og puha, det gør ondt i moderhjertet. Som de andre skriver, så er du ikke en dårlig mor og din kæreste skulle skamme sig.

Anmeld

9. august 2014

Bertris

Hvis man blev dårlig mor af det, så ville jeg være verdens dårligste mor og min mand verdens dårligste far

Sådanne uheld sker! Man skal bare være glad for at de små puds holder til langt mere end man regner med, gudskelov! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.