asff skriver:
Min 7 måneder gamle datter faldt ned fra vores seng i nat! Jeg havde ellers sat tremmesengen for, men en af hundene må have lagt sig i mellem. Hørte et bump og derefter massiv gråd!
Hun virker slet ikke påvirket af det, men har et stort blåt mærke i panden.. Åh, jeg er så ked af det! Det er min fineste opgave, at passe hende og sørge for hun er i sikkerhed, og så kan jeg ikke det!
Måtte altså ud med det.. Min kæreste gav mig et møgfald over det i morges, og det hjælper bare ikke! Føler mig som en elendig mor.
Åh søde søde søde søde du.. Ro på
Babyer er lavet af gummi og kan absolut ikke gå i stykker, har jeg erfaret efter, at Anthon er faldet ned af min seng nok 100 gange, og for nylig tog han lige et hovedspring ned fra den, uden der skete det mindste.. Han fik en lille bule, græd i noget der ligner 3 minutter også var den skid slået..
Deres gråd i forbindelse med sådan et fald er jeg helt sikker på mest er chokket - jeg ville fandme også blive massivt bange, hvis jeg trillede ud af sengen! Så ofte tror jeg ikke de slår sig særlig hårdt, selvom de får blå mærker - men det gør min søn altså også bare hvis jeg griber ham midt i et fald, f.eks. hvis jeg får fat i armen og ikke andet 
Også lige en ting.. Din kæreste skal holde kæft.. Og det mener jeg fandme! Du sov, for guds skyld.. Du havde jo ikke kontrol over det!
Havde hun været et par uger eller måneder gammel forstår jeg sagtens både din dårlige samvittighed og din kærestes møgfald - men hun er altså over ½ år, hun kan godt holde til det medmindre jeres seng er 1½ meter høj..
Anmeld