Du ved, du er skruk når.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Dianabk

Før jeg fik min lille frø

Var misundelig på ALLE gravide jeg så på gaden og ville ønske jeg var dem..... Puha jeg havde nogle lange arbejdsdage i forretningen den gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

S*DD

Når man kigger på baby.dk flere gange i løbet af dagen, på trods af man hverken prøver at blive gravid, er gravid eller har et barn i forvejen!

Anmeld

7. august 2014

Moar2011

Når man flyver over til veninden som lige har fået en datter for tre uger siden, og hapser bebsen med det samme man r kommet

Anmeld

7. august 2014

Studerendemor

Røverdatter skriver:

Opretter lige en hygge-grine-tråd. Jeg går nemlig og er total skruk for tiden, og griner ind imellem af mig selv og mine tanker/handlinger!

Svar på tråden hvis du er skruk, har været skruk, mærker at du bliver skruk lige om lidt eller kender nogen som er skruk.. Eller hvis du bare har lyst til at være skruk... Uanset om du er gravid eller ej!

Du ved, du er skruk når...

... du kigger på babytøj og seriøst overvejer at købe flere sæt, selvom du ikke er gravid, og ved at du ikke bliver det de næste mange måneder....

... du faktisk allerede har købt et babysæt str. 56...

... du meget nøje betragter ny-bagte mødre med deres babyer i barnevogne (eller slynge), og tager dig selv i at forestille dig, at du holder den lille baby..

... du en gang imellem forestiller dig, at det er DIG der er moren til en ukendt baby...

... lyden af babygråd næsten kan få dig til at græde af glæde... (du har i dette øjeblik glemt absolut ALT om dit eget barns (egne børns?) første måneder

... nysgerrigheden over for en venindes nyfødte bliver til besættelse...

Okay, jeg sidder lige og læser det igennem - jeg lyder jo komplet skør! Men det er vist ingen nyhed...

Kom med jeres, baby.dk'ere! Jeg ved, der er nogle herinde som er skruk! Og undskyld hvis tråden har været her før.....

Når man lister en pude ind under trøjen og aer den, imens man ser fjernsyn - uden rigtig at lægge mærke til det. Nøj, jeg blev flov

Anmeld

8. august 2014

Røverdatter

Wihuu hvor er i sjove! Og skrukke...

Dejligt jeg ikke er den eneste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.